Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی و فناوری‌ ریاست جمهوری به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آئین افتتاح سرای نوآوری و شتابدهی توسعه صنایع منطقه‌ای (برج دکتر قریب) دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران-واحد شهر قدس قبل از ظهر امروز در ساختمان قریب با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این مراسم، دو تفاهم‌نامه " دانشگاه فناوری ناحیه نوآوری پردیس" و "راه‌اندازی شتاب‌دهنده شمسا برای راه‌اندازی و حمایت از شتاب‌دهنده‌های دانشگاه آزاد در سراسر کشور" به امضای دکتر طهرانچی و ستاری رسید.

در این مراسم، روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، جواد علمایی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدجواد صدری‌مهر، سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، حامد معیری کاشانی سرپرست اداره کل ایجاد توسعه آموزش‌های فناوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی، اسماعیل قادری‌فر، رئیس مرکز فناوری‌‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجید صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر مسئولان دانشگاهی حضور داشتند.

تفاهم‌نامه راه‌اندازی شتاب‌دهنده شمسا در راستای کمک به توسعه زیست‌بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی در اقتصاد دیجیتال و با هدف حمایت از کسب و کارهای نوپا و محصولات فناور محور داخلی، کمک به بازار با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی مابین دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شتاب‌دهنده سیوان است.

انتهای پیام/۴۱۱۸/۴۰۸۴/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی سرای نوآوری معاونت علمی رئیس جمهور علمی و فناوری ریاست جمهوری معاونت علمی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شتاب دهنده تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز و در حاشیه رویداد روز جهانی مالکیت فکری، توافق‌نامه‌ای میان معاونت فناوری وزارت علوم و مرکز توسعه فناوریهای راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با موضوع گسترش همکاری و مشارکت طرفین با هدف ترویج، فرهنگسازی، برنامه ریزی و مدیریت توسعه فناوری و کمک به بهره برداری از دارایی های فکری ایجاد شده در وزارت علوم به امضا رسید.

این توافق نامه با توجه به اهمیت نشانه‌های جغرافیایی و طرح‌های صنعتی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و با عنایت به ظرفیت‌های موجود در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نمایندگی دکتر سجاد محمد علی‌نژاد معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به نمایندگی دکتر شقایق حق جوی جوانمرد، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری منعقد شد.

تهیه اسناد سیاستی و فرایندهای اجرایی مدیریت دارایی های فکری در وزارت علوم و مجموعه های تابعه، توسعه و ترویج و ظرفیت‌سازی سرمایه‌های انسانی مدیریت زنجیره ارزش توسعه و مدیریت فناوری با تأکید بر مدیریت دارایی‌های فکری از مسیر آموزش و تامین محتوای مکتوب و چندرسانه‌ای،تدوین استراتژی مالکیت فکری برای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک ها، تسهیل در خصوص بسترسازی برای بهره برداری از دارایی های فکری، راه اندازی نشریه تخصصی مالکیت فکری، پیگیری راه اندازی مقاطع تحصیلات تکمیلی مالکیت فکری در حیطه های تخصصی مدیریت، اقتصاد و فناوری های نوین مالکیت فکری از زمینه های همکاری این دو نهاد به شمار می رود.

در این توافقنامه وزارت علوم متعهد به راه اندازی واحد مالکیت فکری در دانشگاه، پژوهشگاه ها و پارک ها و پیاده سازی و راهبری سامانه نان در حوزه مالکیت فکری و ایجاد ارتباطات بین سامانه با هماهنگی مرکز توسعه فناوری های راهبردی شده است. همچنین همکاری فنی در سیاستگذاری و تدوین استراتژی مالکیت فکری برای دانشگاه ها و پژوهشگاه، همکاری در جهت طراحی و پیاده سازی فرایند ساز و کار ارزش گذاری دارایی های فکری از تعهدات معاونت علمی به شمار می رود.

کد خبر 6090889 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • رشد ۱۰۰ درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات «وعده صادق»
  • رشد صد درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات وعده صادق
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال