Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:24:55 GMT

رشد حجم و ارزش معاملات بورس کالای ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۳۶۸۵

رشد حجم و ارزش معاملات بورس کالای ایران

بیش از ۷۸۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال طی هفته گذشته در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌ای که گذشت 787 هزار و 778 تن انواع کالا به ارزش بیش از 38 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته قبل به ترتیب رشد 53 و 50 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مدت در تالار محصولات صنعتی و معدنی 292 هزار و 527 تن انواع کالا به ارزش 23 هزار و 349 میلیارد ریال معامله شد.در این تالار 280 هزار و 19 تن فولاد، 6 هزار و 130  تن مس، 20 تن روی، یک هزار تن کک، 5 هزار و 220 تن آلومینیوم، 18 تن کنسانتره فلزات گرانبها، 120 تن کنسانتره مولیبدن و 2 کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز 495 هزار و 251 تن انواع کالا به ارزش 15 هزار و 117 میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار 200 هزار و 150 تن وکیوم باتوم، 147 هزار و 2 تن قیر، 400 تن عایق رطوبتی، 72 هزار و 800 تن مواد پلیمری، 29 هزار و 312 تن مواد شیمیایی، 42 هزار و 500 تن لوب کات، 2 هزار و 242 تن روغن پایه، 600 تن سلاپس واکس و 245تن گوگرد معامله شد.

بازار 7 هزار و 471 میلیارد ریالی قراردادهای آتی بورس کالا

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بورس تهران بورس کالا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس تهران بورس کالا بورس تهران بورس کالا تن انواع کالا به ارزش میلیارد ریال بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱ هزار و ۶۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحدی قرار گرفت و هفته نخست اردیبهشت را با سبزپوشی به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۴ هزار و ۶۵۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۶۰۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۴۳ هزار و ۷۷۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی و شبندر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیش و بوعلی بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۱۱۶ رشد واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۴۰ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۰۱ هزار و ۱۳۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد آریا بیشترین تاثیر بر ریزش فرابورس ایران داشتند.

دیگر خبرها

  • بررسی معاملات بورس کالا
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت