Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-06@22:47:14 GMT

سامانه حقوق و دستمزد هنوز بلاتکلیف است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۴۶۳۷

سامانه حقوق و دستمزد هنوز بلاتکلیف است

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم شفاف سازی در پرداخت حقوق‌ها گفت: با وجود گذشت نیمی از زمان اجرای قانون برنامه ششم و همچنین تأکید این قانون بر راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد هنوز اقدامی از سوی دولت برای این کار صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به عدم راه‌اندازی سامانه حقوق و دستمزد ابهامات در مورد پرداخت‌ها همچنان ادامه دارد و این روند به استمرار پرداخت حقوق‌های نجومی کمک می‌کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری بر شفافیت از جمله در پرداخت حقوق‌ها، عدم اقدامات لازم برای این موضوع در مغایرت با فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز هست.

پژمانفر خاطرنشان کرد: در مجلس هم با وجود این که پیش از این بنا بود سامانه‌ای برای ثبت حقوق نمایندگان راه اندازی شود، اما هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: حقوق سامانه حقوق و دستمزد عضو فراکسیون نمایندگان ولایی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:«همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، به همین منظور برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح شده از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد. به عنوان مثال نایب‌رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این سوال که بالاخره  سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید؟ گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند