Web Analytics Made Easy - Statcounter

 صبح امروز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه طی مراسمی با حضور مهین فرهادی‌زاد، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون، شهزاد کیانی دبیرکل و فیروزه سید مهدی نایب رییس زنان فدراسیون، نواب روسای زنان کمیته های تخصصی معرفی شدند و احکام خود را دریافت کردند.

بدین ترتیب از سوی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی زاهده اسکندرلو به‌عنوان سرپرست نایب رییسی کمیته آفرود، ثمینا صامت سرپرست نایب رییسی زنان کمیته رالی و باگی، مینا رضایی سرپرست نایب رییسی زنان کمیته سرعت موتورسواری، زهره وطن‌خواه سرپرست نایب رییسی زنان کمیته سرعت اتومبیلرانی، لاله اژدری سرپرست نایب رییسی زنان کمیته دریفت، فرزانه کریمی سرپرست نایب رییسی زنان کمیته تورینگ و سافاری، لیلا پیکان‌پور سرپرست نایب رییسی زنان کمیته درگ و فائزه محبی به عنوان سرپرست نایب رییسی زنان کمیته اسلالوم معرفی شدند و احکام خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ابتدا ناظمی صحبت‌هایی در خصوص تاثیرات مثبت حضور زنان در ورزش ارائه کرد و اظهار داشت: نگاه فدراسیون به حضور زنان مثبت است و سعی می کنیم سهم آنها را در مدیریت رشته‌های مختلف فدراسیون افزایش دهیم. حضور نایب رئیس زنان برای کمیته‌های تخصصی مدتی بود که مطرح شد و با همکاری سید مهدی و کیانی، افرادی را برای پست نایب رییسی انتخاب کردیم و امروز احکام خود را دریافت خواهند کرد. خواهشی که از این عزیزان داریم واقعا مدیر تاثیرگذاری در کمیته‌ها و رشته‌های خود باشند و روحیه مطالبه گری خود برای افزایش سهم زنان در مدیریت کمیته و حضور پرنگ تر زنان در بخش قهرمانی و به ویژه همگانی تلاش کنند و مدیر میدانی و تاثیر گذار باشند. ما هم به عنوان فدراسیون از روحیه مطالبه‌گری زنان حمایت می کنیم.

فرهادی زاد، معاون زنان وزارت ورزش و جوانان ضمن تشکر از مسوولان فدراسیون بابت تشکیل این جلسه و توجه به فدراسیون به امر حضور و فعالیت هرچه بیشتر زنان در عرصه ورزش کشور با تاکید و استقبال از سیاست های فدراسیون در خصوص حمایت از مطالبه گری زنان در کمیته تخصصی افزود: از ناظمی بابت اهمیت به ورزش زنان و توجه به سهم حضور زنان در ورزش تشکر و سپاسگزاری می کنم. حضور زنان در کادر مدیریتی کمیته‌ها و فدراسیون‌ها اتفاق خوبی است. قدر این نگاه ویژه را باید بدانیم و از همه عزیزان و نواب روسا می‌خواهم تا برای استفاده از این فرصت در راستای افزایش سهم زنان در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی تلاش کنند.

وی افزود: وقتی یک زن موتورسوار و راننده اتومبیرانی را می‌بینم خیلی خوشحال می‌شوم و احساس غرور می‌کنم. حضور زنان در میادین بین‌المللی و کسب جایگاه‌های برتر می‌بایست از اهداف اصلی‌مان در این رشته ورزشی باشد چرا که بر اساس گزارشاتی که شنیدم ما توانایی و شایستگی آن را داریم.

منبع: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برچسب‌ها سافاری وزارت ورزش و جوانان فرهادی زاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سافاری وزارت ورزش و جوانان فرهادی زاد سافاری وزارت ورزش و جوانان فرهادی زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بعد از مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با فدراسیون فوتبال، زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی به دلیل اظهارات خود بعد از بازی آلومینیوم اراک- فولاد خوزستان، به کمیته انضباطی فراخوانده شد. فدراسیون فوتبال این خبر را در ساعت پایانی روز 12 اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این در حالی است که او همان شب به همراه تیم خوزستانی از اراک به خوزستان بازگشت.  روزهای بعد از این با تعطیلات و ایام آخر هفته همزمان شد. ضمن اینکه شاگردان ویسی در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ باید مقابل تراکتور بگیرند.

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

با توجه به حساسیت مسابقه و جایگاه نماینده خوزستان در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همچنین دوری مسیر، باشگاه فولاد با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مذاکراتی انجام داد. بعد از انجام این مذکرات مقرر شد که ویسی بعد از بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ با تعیین تاریخ جدید رسیدگی توسط کمیته انضباطی به این مرجع قضایی فوتبال رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ویسی را به علت نقض ماده 71 مقررات انضباطی فراخوانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند