Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدمهدی ساداتی» روز شنبه در نشست با سرکلانتر یکم فاتب و روسای کلانتری های شهرستان شمیرانات افزود: با وجود تلاش های شبانه روزی مجموعه ناجا منطقه، با وجود سرکلانتری نمی توان به تمام شاخص‌های هدف دست یافت.

وی ضمن بیان اینکه ناامنی بدترین بلای کشور به شمار می آید، اذعان داشت: حضور رهبری بیدار و با بصیرت، ملت فهیم و مشارکت پذیر و نیروی انتظامی مقتدر و مردم پسند منجر شده تا امروز ایران در زمره امن ترین کشورهای دنیا قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از روزهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکنون همواره حوادث فراوانی را پشت سر گذاشته ایم که سبز پوشان نیروی انتظامی بیش از تمام نیروها در صحنه بودند و هنوز هم شاهد شهادت این خدمتگزاران نظام در عرصه های متعدد مقابله با ناامنی، مبارزه با قاچاق، مواد مخدر، امر به معروف و نهی از منکر و غیره هستیم.

فرماندار شمیرانات بیان داشت: مردم به پلیس اعتماد دارند و هرجا نیروهای انتظامی حضور یابند امنیت و آرامش برای شهروندان ملموس می شود؛ تقویت روابط اجتماعی ما با پلیس امکان پذیر است و این نکته قابل اتکایی برای ناجا است‌.

ساداتی تصریح کرد: این اعتماد مردم که سرمایه اجتماعی محسوب می شود باید روز به روز گسترش پیدا کند. این مهم زمانی محقق می شود که افرادی که می توانند ناجا را تقویت کنند بیش از پیش به وظایف خود عمل کنند، چرا که این دستگاه با کمبود نیروی انسانی، منابع مالی، وسایل نقلیه و مشکلات متعددی مواجه است.

وی ضمن قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در پشتیبانی اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: اقدامات ناجا در این بحران بی نظیر بود چرا که شمیرانات منطقه ای گردشگری و پذیرای جمعیت بالایی از مسافران و همچنین سکنه است و تنها با حضور به موقع و موثر پلیس می توانستیم تفرجگاه ها را تخلیه و مانع شیوع بیشتر ویروس کرونا شویم.



مجمع خیران حامی ناجا در شمیرانات فعال شود

فرماندار شمیرانات با تاکید بر اهمیت بسط امنیت در منطقه اذعان داشت: با توجه به ظرفیت حضور افراد توانمند، ولایتمدار و نیکوکار در شهرستان و نیازهای متعدد تشکیلات ناجا که با منابع مالی مرتفع می شود، شایسته است مجمع خیران حامی نیروی انتظامی نیز مانند خیران سلامت، خیران آموزش و پرورش و غیره در راستای توانمندسازی ناجا تشکیل و در جامعه فرهنگسازی شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در قبال انتظارات بی شماری که دستگاه های مختلف و مردم از نیروی انتظامی دارند، وظایفی هم ما در برابر ناجا داریم که قدردانی و مشارکت با پلیس از مهم ترین آنهاست.

ساداتی با اشاره به اهمیت ارتقا هوشمندسازی سیستم کنترل نیروی انتظامی بیان داشت: اقدام در مسیر توسعه سیستم های هوشمند مانند دوربین های کنترل در معابر می تواند به کاهش وظایف و در مقابل افزایش سطح کیفیت خدمات رسانی پلیس تاثیر بسزایی داشته باشد.

دستگاه های اجرایی هم افزایی با پلیس را افزایش دهند

سرهنگ محمد کالوسی، سرکلانتر یکم فاتب نیز در این جلسه ضمن تشریح طرح های اجرایی نیروی انتظامی در شمیرانات اظهار داشت: پلیس با وجود همه مشکلات اعم از کمبود نیروی انسانی و امکانات در صحنه های امنیتی، راهور و ترافیک پای کار است لذا تقاضا داریم دستگاه های اجرایی نیز در راستای بهبود ارائه خدمات همکاری و هم افزایی بیشتری با نیروی انتظامی شهرستان داشته باشند.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شمال شرقی منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران دارای هشت کلانتری در شمال و شمال شرقی پایتخت گستره شده است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا شمیرانات پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا شمیرانات پلیس تهران بزرگ پلیس راهور ناجا شمیرانات پلیس تهران بزرگ نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.   مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.   به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان