Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ با یک دستگاه سواری ریو به سمت استان‌های شمالی مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران قزوین با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس شهرستان رودبار و استقرار ماموران در ورودی شهرستان لوشانموفق به شناسایی خودروی مورد نظر شدند و آن را متوقف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودرو ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف ۱۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پاسخ به مطالبات مردم و با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف و افزایش احساس امنیت، در محور باراجین این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: در اجرای این طرح، ماموران ۱۶ دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز و متخلف به علت سلب آرامش و آسایش شهروندان، فاقد پلاک بودن، انجام حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه و رانندگی خطرناک توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ضمن دعوت مردم به رعایت قوانین و مقررات، توصیه کرد: به منظور تامین امنیت پایدار، با پلیس تعامل و همکاری مستمر داشته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ناکامی مسافران اتوبوس در انتقال مواد مخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: روز گذشته ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی آزاد راه "قزوین-زنجان"، یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ علی بیگی افزود: در بازرسی بعمل آمده، از یک مسافر ۲ کیلوگرم تریاک که در وسایل همراهش جاسازی کرده بود کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی دیگر حین بازدید از یک دستگاه اتوبوس به یک مسافر مشکوک شدند ودر بازرسی از کوله پشتی همراه او یک کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ علی بیگی گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف میلیاردی دستگاه استخراج بیت کویین در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی محلی را که در یکی از روستا‌های شهرستان ارز دیجیتال استخراج می‌شد، شناسایی کردند.

سردار مهدی حاجیان افزود: مأموران با انجام مراقبت‌های نامحسوس پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷۰ دستگاه بیت کویین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به ارزش ۸ میلیارد ریالی کالای مکشوفه اضافه کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر شد.

یک کشته در واژگونی نیسان وانت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین گفت: در محورآبگرم –حصار بر اثر واژگونی خودروی نیسان وانت، راننده خودرو به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ خامدی افزود: کارشناسان پلیس راه بی توجهی به جلو راننده را علت وقوع این حادثه اعلام کردند.

واژگونی خودروی لیفان با ۲ کشته و یک مجروح

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: یک دستگاه خودروی سواری لیفان در مسیر شهر محمدیه به قزوین نرسیده به عوارضی واژگون شد که در این سانحه راننده و سرنشین خودرو به علت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کردند و یک نفر نیز مجروح شد.

سرهنگ احمد اشرفی با اشاره به اینکه سرنشین ۱۰ ساله بلافاصله توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شد، افزود: کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را بی توجهی به جلو از سوی راننده لیفان اعلام کردند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین بسته حوادث سرپرست پلیس مبارزه با مواد پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی مخدر استان یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده  نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در سمنان