Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:34:13 GMT

پربازدیدترین اخبار سیاسی ۱۳ اردیبهشت ایسنا

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۴۸۸۷

پربازدیدترین اخبار سیاسی ۱۳ اردیبهشت ایسنا

هدیه یک شرکت چینی به پزشکان و پرستاران ایرانی/ حضور لاریجانی همراه با روحانی و رییسی در شورای عالی هماهنگی اقتصادی/ کمک ۳۹۰ میلیون تومانی سران قوا به ستاد دیه/ مشکلات جایگاه‌داران بنزین با کاهش ۵۰ درصدی مصرف/ محاکمه «محمدعلی نجفی» برای بار سوم و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدیه یک شرکت چینی به پزشکان و پرستاران ایرانی

به گزارش ایسنا، سفیر ایران در چین از اهدای ۱۰ دستگاه صندلی ماساژ از سوی یک شرکت چینی و ارسال آن به وزارت بهداشت به پاس خدمات کادر درمان ایران خبر داد که در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

در توضیح این خبر محمد کشاورززاده در پیامی توییتری نوشت: کادر درمانی ایران در مبارزه با کرونا طی این مدت جانفشانی‌ها کرده است. آوازه فداکاری آنها به اقصی نقاط جهان رسیده و یک شرکت چینی برای تقدیر از پزشکان و پرستاران ایرانی ۱۰ دستگاه صندلی ماساژ به سفارت اهدا کرده که با اولین پرواز به تهران ارسال تا توسط وزارت بهداشت در اختیار آنها قرار گیرد.

«محمدعلی نجفی» برای بار سوم محاکمه می‌شود

برای سومین بار فردا (یکشنبه) ۱۴ اردیبهشت ماه به پرونده «محمدعلی نجفی» شهردار سابق تهران به اتهام قتل میترا استاد (همسر دومش) در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ رسیدگی خواهد شد.

این خبر هم از دیگر پربازدیدهای امروز بود.

حضور لاریجانی همراه با روحانی و رییسی در شورای عالی هماهنگی اقتصادی

برگزاری جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور لاریجانی همراه با روحانی و رییسی هم از خبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

کمک ۳۹۰ میلیون تومانی سران قوا به ستاد دیه

همچنین سران سه قوه در مجموع با اهدای مبلغی معادل ۳۹۰ میلیون تومان در آیین گلریزان مجازی ستاد دیه کشور، ویژه ماه مبارک رمضان مشارکت داشتند.

کاهش ۵۰ درصدی مصرف بنزین جایگاه‌داران را با مشکل روبه رو کرده است

تاکید یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت دولت از جایگاه‌داران سوخت هم از خبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

حسن بهرام نیا با اشاره به اینکه کاهش ۵۰ درصدی مصرف بنزین جایگاه‌داران را با مشکل روبه رو کرده است، گفت: دولت و وزارت نفت باید برنامه ریزی دقیقی برای حمایت از جایگاه‌داران و جلوگیری از تعطیلی آنان انجام دهد.

واکنش شمخانی به قرار گرفتن نام حزب الله در لیست تروریست ها از سوی آلمان

خبر بعدی، واکنش دبیر شورای عالی امنیت ملی به اقدام آلمان در قرار دادن نام حزب الله لبنان در لیست گروه‌های تروریستی بود.

دریابان علی شمخانی در توییتی این اقدام آلمان را "شگفتی" جدید نامید و گفت: داعش به اروپا نرسید چون پشت دیوار مقاومت گیر افتاد.

اقدام آلمان علیه حزب‌الله لبنان، ژستی برای راضی کردن رژیم صهیونیستی و آمریکا است

سفیر پیشین ایران در برلین  هم با اشاره به اقدام دولت آلمان در تروریستی خواندن حزب‌الله لبنان و اعلام ممنوعیت فعالیت این گروه در این کشور اروپایی، گفت: آنچه که آلمان در این زمینه انجام داده ژستی برای راضی‌ کردن آمریکا و رژیم صهیونیستی است و بیشتر یک حرکت تبلیغاتی است؛ چرا که حزب‌الله تشکیلات و دفتر رسمی و غیررسمی در آلمان ندارد.

نیروهای مسلح ایران آماده انتقال تجربیات در مقابله با کرونا به کشورهای منطقه هستند

اعلام آمادگی نیروهای مسلح ایران برای انتقال تجربیات در مقابله با کرونا به کشورهای منطقه هم از خبرهای مورد توجه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود.

در همین راستا سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی پیامی به وزرای دفاع و روسای ستاد نیروهای مسلح کشورهای منطقه، آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای تبادل و انتقال تجربیات در مبارزه با ویروس کرونا را اعلام کرد.

خبرهای دیگر مرتبط با موضوع شیوع ویروس کرونا را نیز می‌توانید در لینک‌های زیر بخوانید.

جریان‌های سیاسی در موضوع «کرونا» جهادی عمل کردند

لاریجانی برای رییس مجلس پاکستان آرزوی بهبودی کرد

پیام دوستی شهردار Chong Qing به مردم شیراز

***

تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران هیچ مبنای قانونی ندارد

خبر پربازدید بعدی، تحلیل یک کارشناس مسائل آمریکا درباره تلاش دولت واشنگتن به منظور تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران با توسل به راهکارها و بهانه‌های مختلف بود.

فواد ایزدی گفت: هدف آمریکایی‌ها این است که محدودیت‌های تسلیحاتی علیه ایران باقی بماند و با توجه به اینکه آمریکایی‌ها باید منطقه غرب آسیا را ترک کنند، احساس می‌کنند که اگر توانمندی تسلیحاتی ایران بیشتر شود، سرعت خروج آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین آن‌ها نسبت به توانمندی تسلیحاتی ایران دغدغه‌مند هستند در حالی که تسلیحات ایران، تسلیحات متعارفی است.

انتقاد کواکبیان از مدافعان داخلی تمدید تحریم‌های تسلیحاتی آمریکا

در همین ارتباط مصطفی کواکبیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتشار در مطلبی در صفحه توییتر خود از کسانی که همنوا با آمریکا از تمدید تحریم‌های تسلیحاتی در شورای امنیت استقبال می‌کنند، انتقاد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط ایران و آمریکا محمدعلی نجفی سران قوا جایگاه سوخت پمپ بنزین وزارت نفت تسلیحاتی ایران جایگاه داران نیروهای مسلح یک شرکت چینی تمدید تحریم مورد توجه حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید. آخرین بازی دو تیم به جام حذفی آلمان برمی‌گردد جایی که تیم بایر لورکوزن توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم اشتوتگارت را شکست دهد. تیم اشتوتگارت آلمان در حال حاضر با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در رده سوم قرار دارد و قصد دارد که جایگاه این تیم را در رده دوم بگیرد.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • روایتی از حذف قند و عوارضش، جزو پربازدیدترین‌های توییتر شد/ عکس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی