Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:46:44 GMT

سرقت تجهیزات راهداری ۲ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۵۰۳۰

سرقت تجهیزات راهداری ۲ برابر شد

مقام مسئول سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ۲ برابر شدن میزان سرقت تجهیزات راهداری خبر داد. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه، اظهار کرد: سرقت از ترانس‌ها، تابلو‌ها و کابل برق جاده‌ها، علایم و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی، روشنایی‌های بین جاده‌ای و گاردریل‌های (حفاظ) راهداری استان، امسال نسبت به سال گذشته 2برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در فروردین ماه امسال 2 ترانس برق 50 میلیون تومانی در جاده کرمانشاه به سراب نیلوفر و جاده بیستون سرقت شده این در حالی است در طول سال گذشته 2 ترانس برق سرقت شده بود.

وی افزود: 8 تابلو برق 10 میلیون تومانی،  1000 متر کابل برق، 25 چراغ برق چشمک زن با پایه هر کدام به قیمت 6 میلیون تومان، 40 چراغ سولار هر یک به قیمت 1.5 میلیون تومان، بیش از 800 تابلو و علایم راهنمایی و رانندگی هرکدام به قیمت 300هزار تومان به سرقت رفته است.

وی ادامه داد :  300 متر مربع تابلو اطلاعاتی که قیمت تهیه ونصب هر مترمربع تابلو اطلاعاتی با پایه هرکدام به قیمت 1.2 هزار تومان که مجموعا" به ارزش 360 میلیون تومان و 500 پایه گاردریل که ارزش هرکدام بانصب یکصد و پنجاه هزار تومان در مجموع به ارزش 750 میلیون تومان از این راهداری سرقت شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تیم‌های گشت راهداری روز‌های تعطیل فعال است، اما تاکنون به تنهایی جوابگوی این حجم و گستردگی کار نبوده، مقرر شده شرکت توزیع برق با همکاری نیروی انتظامی تیم‌های مشترک گشت راه‌اندازی کنند که اگر نسبت به کاهش سرقت موثر باشد، راهداری نیز گشت‌های مشابه راه‌اندازی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

R1012188/P/S7,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط راهداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری راهداری میلیون تومان جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: سال گذشته۳۰ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در محور‌های مختلف استان جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده کالا‌های جابجا شده شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالا‌های اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو