Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینی روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان با اشاره به اینکه رسانه جایگاه مهمی در جامعه امروزی دارد، اظهار داشت: رسانه‌ها از دیرباز توانسته‌اند جایگاه خود را در بین جامعه حفظ کنند و امروز اهمیت رسانه برای همه مردم در نقاط مختلف آشکار است.

وی با بیان اینکه همانطور که می‌بینید یک اتفاق کوچکی در نقطه‌ای از جهان روی می‌دهد و در کمتر از چند ثانیه در دورترین نقطه مقابل آن ظهور و بروز می‌کند، افزود: لازم است رسانه ارزش‌ها و فرهنگ‌های یک جامعه را به نحو شایسته هم در بین مخاطبان خود و جامعه جهانی تبیین کرده و از هنر فوق العاده خود با ضد فرهنگ و ارزش مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی یادآور شد: آنچه که امروز در بحبوه تهاجم فرهنگی اهمیت دارد اینکه بزرگترین ابزار جنگی هر کشوری رسانه است که می‌تواند در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، اقتصادی برای پیشبرد اهداف مورد استفاده قرار گرفته و موثر باشد.

ایرنا رسانه‌ای اثر گذار در تحقق پیام انقلاب است

وی ایرنا را یکی از خبرگزاری ای مهم کشور معرفی کرد و گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش برجسته و اثر گذاری در جامعه داشته و امیدواریم همانطوری که تاکنون فرهنگ غنی اسلام و انقلاب،  پیام آن و تحقق گام دوم انقلاب، پیام مقاومت رزمندگان،  ایثارگران و شهدا را به خوبی ثبت و ضبط کرده، بعد از این نیز بر تاثیرگذاری خود بیفزاید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: پایداری نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان تنها انقلاب، نظام اسلامی و فرهنگ غنی آن است و همه رسانه‌ها باید تلاش کنند این فرهنگ را خوب منتقل و از هنر خود برای ماندگاری آن استفاده کنند.

وی یادآور شد: هم اکنون که در شرایط خاصی قرار داریم که ویروس کرونا کشورهای بزرگ را تسلیم خودش کرده می‌بینیم جمهوری اسلامی ایران با اتحاد و همدلی مردم و مسوولان توانسته آن را شکست داد و با تغییر چرخه و افتادن بر ریل تولید در بخش‌های مختلف ضمن جبران کمبودها، توانایی‌اش را برای صادرات ملزومات پزشکی به دیگر کشورها به اثبات برساند.

سردار حسینی که در این بازدید سرهنگ رستمی مسوول روابط عمومی سپاه بیت المقدس و توفیق مفاخری رییس سازمان بسیج رسانه استان او را همراهی می‌کردند، سپس از اتاق خبر ایرنا بازدید و از نزدیک در جریان نحوه تولید و انتشار خبر در این رسانه قرار گرفت سپس به سوالات خبرنگاران ایرنا در موضوعات مختلف پاسخ داد.  

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا کردستان تارنماهای خبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا کردستان تارنماهای خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا کردستان تارنماهای خبری جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان