Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@13:04:33 GMT

تکذیب یک شایعه درباره گزینه مدیرعاملی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۵۳۱۴

تکذیب یک شایعه درباره گزینه مدیرعاملی پرسپولیس

خبرگزاری میزان- شایعه‌ای در خصوص یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح شده، اما این مسئله صحت ندارد. تاریخ انتشار: 15:27 - 13 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۲۸۸

خبرگزاری میزان - تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس در حال حاضر تکمیل نیست و هیئت مدیره این باشگاه از روزی که مهدی محمدنبی، پرسپولیس را ترک کرد، سه نفره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینجاست که این شرایط غیرقانونی است و تعداد اعضای هیئت مدیره باشگاه باید حداقل پنج نفره باشد. به همین خاطر وزارت ورزش باید دو نفر دیگر را به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کند تا در نهایت یکی از آنها به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شود.

سکان مدیریت باشگاه پرسپولیس فعلا دست مهدی رسول‌پناه است. او که پیش از این رئیس هیئت مدیره بود، پس از جدایی محمدحسن انصاری‌فرد در اسفند ۹۸، با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه امور را در دست گرفته است. در این میان از اسامی مختلفی برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نام‌برده می‌شود که یکی از آنها رضا درویش، مدیرعامل پیشین باشگاه سایپا است.

با این حال، پیگیری‌های خبرنگار میزان نشان می‌دهد مذاکره‌ای با درویش برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته و تمامی صحبت‌هایی که در خصوص او مطرح می‌شود، شایعه و گمانه‌زنی است. این در حالی است که گفته می‌شد با توجه به ارتباط خوبی که بین درویش و علی پروین وجود دارد، پیشکسوت نامدار پرسپولیس او را به عنوان گزینه مدیرعاملی پیشنهاد کرده، اما به نظر می‌رسد این مسئله هم صحت ندارد.

با این وضعیت باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و چه کسی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی تمام گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس/ طاهری در چه شرایطی برمی‌گردد؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد مهدی رسول پناه لیگ برتر فوتبال رضا درویش باشگاه پرسپولیس هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد

 با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد. در جلسه‌ای که دیشب برگزار شد، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره، فرشید سمیعی نایب رئیس هیئت مدیره و مهدی حیدرزاده دیگر عضو هیئت مدیره حضور داشتند و برکناری خطیر به تصویب آن‌ها رسید.

سمیعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و معرفی شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد