Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@22:05:04 GMT

بیمقدار: مشکلات معیشتی با شعار حل نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۵۶۲۱

بیمقدار: مشکلات معیشتی با شعار حل نمی شود

خبرگزاری ایسنا: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مشکلات معیشتی مردم با حرف زدن و شعار دادن حل نمی شود بلکه نیاز به مدیریت و برنامه ریزی دقیق دارد.

شهاب الدین بیمقدار، با اشاره به اولویت های سه قوه در شرایط کنونی، بیان کرد: از دیدگاه بنده اولویت اول همه دستگاه ها در شرایط پیش آمده باید سلامت مردم باشد و اولویت دوم باید بحث معیشت مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتهی مشکلات معیشتی مردم با شعار دادن و حرف زدن حل نمی شود. خوشبختانه بر اساس آمارها برخی از استان ها پیک کرونا را رد کرده اند و در برخی شهرها وضعیت سفید است؛ فلذا فعالیت های اقتصادی در این مناطق باید از سر گرفته شود.

وی در ادامه اظهار کرد: مسئله مهمی که در این سال ها بنده به آن پی بردم این است که سیستم اداری ما غلط است. ما طرح های زیادی در حوزه کارآفرینی داریم که با آنها از سوی رده های بالا موافقت شده اما مدیران میانی و رده پایین آنها را به سخره گرفته و پشت گوش می اندازند. متاسفانه بدنه کارشناسی کشور ضعیف است. طرح هایی که می تواند برای کشور درآمدزا بوده و به عنوان منابعی برای بخشی از هزینه های کشور باشد، مورد توجه و حمایت قرار نمی گیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: از نظر بنده برای حل این مشکل باید سیستم پرداخت حقوق تغییر کند. ۷۰ درصد حقوق کارمندان برای انجام امور اداری پرداخت شده و ۳۰ درصد حقوق به نتیجه کار و امکاناتی که برای پیشرفت فراهم شده تعلق گیرد. در این روزها که دولت واگذاری‌ها را باتوجه به شرایط اقتصادی آغاز کرده باید منابع به دست آمده را به درستی مدیریت کند. از سوی دیگر پس از واگذاری مدیریت باید به دست بخش خصوصی و افراد کارشناس و متخصص برسد.

وی در ادامه تاکید کرد: از قوه قضاییه نیز انتظار می رود به وعده هایی که در خصوص مقابله با فساد داده است عمل کند و نتیجه پروندها را به مردم اعلام کند. قوه مجریه نیز باید با مردم روراست بوده و مطابق با شرایط کشور به مردم وعده دهد. از مجلس یازدهم نیز انتظار می رود همراه دولت باشد چراکه با جبهه گیری مشکلی حل نخواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بیمقدار مشکلات معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در نشست هیئت دولت با استانداران سراسر کشور طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: رئیسی ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد

وی درخصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1229493 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند