Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس توافق انجام شده، بزرگترین بانک در سرزمین‌های اشغالی باید به خاطر کمک به فرار مالیاتی مشترکان، 874 میلیون دلار به آمریکا جریمه بپردازد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، بزرگترین بانک حاضر در سرزمین‌های اشغالی باید کمک به هزاران شهروند آمریکایی برای پنهان کردن دارایی‌های خود 874 میلیون دلار، به مقامات قضایی آمریکا، جریمه بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانک به شهروندان آمریکایی کمک کرده تا میلیاردها دلار دارایی خود را از چشم مقامات مالیاتی آمریکایی، دور نگه دارند.

بانک هاپوآلین اسرائیل، به همراه زیرمجموعه خود در سوئیس، در اولین اقدام اتهام وارد شده را قبول کرده و بنا به اعلام وزارت دادگستری آمریکا، 7.6 میلیارد دلار دارایی مشتریان خود را در 5500 حساب بانک در سوئیس و رژیم صهیونیستی پنهان کرده است.

این جریمه از نظر حجم، دومین جریمه بزرگی است که وزارت دادگستری آمریکا از سال 2008 به بعد به خاطر فرار مالیاتی از یک مؤسسه خارجی دریافت می‌کند.

ریچارد زوکرمن، معاون دادستان کل آمریکا می‌گوید: امروز هاپوآلین به خاطر اقداماتش مجرم شناخته شد.

این بانک به تخلف خود اعتراف کرده و نه تنها درآمدهای خود را از محل این جرائم تسلیم می‌کند بلکه مالیات از دست رفته آمریکا را پرداخت کرده و باید یک جریمه مضاعف نیز باید بپردازد.

حداقل 4 نفر از مدیران ارشد هاپوآلین در این پرونده به صورت مستقیم، دست داشته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا اسرائیل فرار مالیاتی سرزمین های اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته

وزیر اقتصاد با بیان اینکه در سال گذشته یک عدد بی‌سابقه از فراریان مالیاتی وصول شد، گفت: سال گذشته ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی وصول شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران، گفت: در حوزه ابر بدهکاران اتفاق جدیدی که رخ داده مربوط به بدهکاران مالیاتی است. سال گذشته تنها از 110  هزار میلیارد تومان از این محل وصول شده است. برخی از بانک‌ها نیز معوقات مالیاتی دارند.

وی افزود: نکته مهم این است که عدد 110 هزار میلیارد تومان تنها از عده محدودی از فراریان مالیاتی وصول شد که یک اتفاق بی‌سابقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها