Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

کیانوش جهانپور در توضیح آخرین وضعیت بروز و فوتی ناشی از کروناویروس جدید در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۸۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.  به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۶۴۴۸ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱۵۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۷۷۳۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. به این ترتیب تا کنون ۸۰ درصد از مبتلایان به این بیماری در کشور، بهبود یافته و ترخیص شده اند. ۲۷۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۴۸۴ هزار و ۵۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بعد از اینکه وزارت بهداشت، ارائه آمار بیماران کرونا به تفکیک استان را متوقف کرد، مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی، آمار شیوع کرونا در استان‌های مربوط به خود را اعلام می‌کنند. با این حال، در برخی استان‌ها مثل تهران، خراسان رضوی، مازندران، گلستان، قم، اصفهان، گیلان و البرز آماری اعلام نمی‌شود یا اگر هم اعلام می‌شود به صورت ناقص است. به گفته مقامات وزارت بهداشت، وضعیت برخی از این استان‌ها از نظر شیوع کرونا قرمز است. در برخی استانهای دیگر نیز آمار شفاف و کاملی از بیماران کرونا ارائه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان‌ها؛ ۱۲ اردیبهشت+جدول

در ادامه آمار رسمی بیماران کرونا در سراسر کشور تا ۱۳ اردیبهشت 99 آمده است. منبع این آمار، اظهارات مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها است.

این جدول در حال تکمیل است

  استان مورد جدید فوتی بهبودیافته نعداد کل مبتلایان 1 آذربایجان شرقی         2 آذربایجان غربی         3 اردبیل         4 اصفهان(به‌جزکاشان)         5 البرز         6 ایلام ۶ ۵۴   ۵۳۰ 7 بوشهر         8 تهران         9 چهارمحال و بختیاری ۹ ۲۶ ۳۶۲ ۴۰۹ 10 خراسان جنوبی ۸ ۴۲ ۵۱۰ ۵۶۱ 11 خراسان رضوی         12 خراسان شمالی         13 خوزستان ۱۰۹ ۲۲۳ ۲۴۲۱ ۳۰۴۱ 14 زنجان       ‭ 15 سمنان         16 سیستان‌وبلوچستان         17 فارس         18 قزوین         19 قم         20 کردستان         21 کرمان         22 کرمانشاه         23 کهگیلویه و بویراحمد ۶ ۹   ۵۰۸ 24 گلستان         25 گیلان         26 لرستان         27 مازندران         28 مرکزی         29 هرمزگان         30 همدان         31 یزد        

***

آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان از ۳۰۰۰ نفر عبور کرد/ ۲۲۳ فوتی

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شد و با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان به سه هزار و ۴۱ مورد رسید.

علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شد و با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان به سه هزار و ۴۱ مورد رسید.

وی افزود: موارد جدید به تفکیک شامل اهواز ۵۹ مورد، آبادان ۴ مورد، دزفول ۴ مورد، شوشتر ۶مورد، اندیمشک ۸ مورد، باغملک ۳ مورد، باوی ۵ مورد، دشت آزادگان ۱ مورد، کارون ۱ مورد، مسجدسلیمان ۲ مورد، هویزه ۶ مورد، خرمشهر ۲ مورد، گتوند ۱ مورد، رامشیر ۱ مورد، امیدیه ۳ مورد، ایذه ۱ مورد و شوش ۲ مورد بوده است.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند تا فوت شدگان به ۲۲۳ نفر افزایش یابد.

وی افزود: در حال حاضر ۳۹۷ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه تاکنون دو هزار و ۴۲۱ نفر پس از بهبودی از مراکز بیمارستانی استان ترخیص شدند.

آمار مبتلایان به کرونا درچهارمحال و بختیاری به ۴۰۹ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مثبت اعلام شدن آزمایش‌های ۹ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در مجموع تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در چهارمحال و بختیاری به ۴۰۹ نفر رسیده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مجید شیرانی از مثبت اعلام شدن آزمایش‌های ۹ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در مجموع تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در چهارمحال و بختیاری به ۴۰۹ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: از شروع اپیدمی بیماری تا کنون یک هزار و ۱۸۰ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع از دو هزار و ۸۸ فرد بستری و سرپایی نمونه‌گیری شده است، ادامه داد: تعداد ترخیص‌شدگان که به‌صورت قطعی به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته‌اند ۳۶۲ نفر بوده است. تعداد فوتی‌های بیماری کرونا همان ۲۶ نفر است.

شناسایی ۸ بیمار کرونایی جدید در خراسان‌جنوبی/ ۵۱۰ بیمار بهبود یافتند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی هشت بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

کامبیز مهدی‌زاده اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ نمونه آزمایش مشکوک به کرونا در استان خراسان‌جنوبی انجام شد که نتیجه هشت مورد مثبت و مابقی منفی بوده است.

وی با بیان اینکه با شناسایی هشت مورد جدید مجموع مبتلایان کرونا (بهبودیافتگان، فوت‌شدگان و بستری‌شدگان) در استان به ۵۶۱ نفر رسید، بیان داشت: از هشت مورد جدید سه نفر در بیرجند، سه نفر در درمیان و دو نفر در طبس هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: از روز اول شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون سه هزار و هشت نمونه آزمایش در استان انجام شد که از این تعداد دو و ۴۴۷ نفر تست‌‍شان منفی و ۵۶۱ نفر جواب تست‌شان مثبت شد.

مهدی‌زاده به آمار مبتلایان کرونا به تفکیک شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: طبس ۱۴۷ مورد، بیرجند ۱۹۳ مورد، قاین ۶۳ مورد، زیرکوه ۳۸ مورد، فردوس ۲۶ مورد، سرایان ۳۶ مورد، بشرویه ۱۹ مورد، درمیان ۲۲ مورد، سربیشه هفت مورد، نهبندان چهار مورد و خوسف نیز چهار مورد ابتلا به کرونا داشته است. از مجموع بیماران کرونایی در استان، ۵۱۰ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص، ۹ نفر در بیمارستان‌ها بستری و تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در استان همان ۴۲ نفر هستند.

ابتلای ۶ بیمار جدید به ویروس کرونا در کهگیلویه وبویراحمد

با اضافه شدن ۶ مورد جدید، شمار مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه وبویراحمد به ۵۰۸ نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۶ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به ۵۰۸ نفر رسید.

یزدان پناه گفت: مبتلایان جدید شامل یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و سه بیمار مرد در شهرستان بویراحمد هستند. در چنین شرایطی باید حتی الامکان در منزل بمانیم و تنها با رعایت کامل نکات بهداشتی و بنا به ضرورت از خانه بیرون برویم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مردم با توجه به بازگشایی اصناف از حضور بی مورد و تجمع در بازار پرهیز کنند چرا که این امر می‌تواند برای جامعه خطر آفرین و موج شدید شیوع این بیماری را در پی داشته باشد.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام به ۵۳۰ نفر

محمد کریمیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام به تعداد ۵۳۰ نفر خبر داد. در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

کریمیان اضافه کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده که با احتساب این موارد تعداد متوفیان بیماری کرونا در استان ایلام به ۵۴ مورد افزایش یافته است.

در حال تکمیل...

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ویروس کرونا مبتلایان به کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرونا در استان شمار مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ ساعت گذشته کرونا به تفکیک بیماران کرونا کووید ۱۹ بیماری کرونا بیمارستان ها استان ایلام شناسایی شد مورد جدید نفر رسید استان ها تا کنون ۱ مورد ۶ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۸۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه رباط‌کریم با شاخص ۱۸۸ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۱ ناسالم (قرمز)، پاسداران با شاخص ۱۲۴، پاکدشت با شاخص ۱۱۷، پیشوا با شاخص ۱۴۱، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۰۷، سلامت با شاخص ۱۱۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۲، قرچک با شاخص ۱۲۸، ورامین با شاخص ۱۱۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۵، اسلام‌شهر با شاخص ۹۸، امام خمینی با شاخص ۵۸، باغستان شهریار با شاخص ۷۶، پارک رازی با شاخص ۷۰، پردیس با شاخص ۷۲، پونک با شاخص ۷۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۳، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۷۹، دانشگاه تهران با شاخص ۸۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۱، دماوند با شاخص ۹۶، ژئوفیزیک با شاخص ۷۱، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۶۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۷۹، در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۸۲، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۱، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۹، شهریار با شاخص ۷۵، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۵۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۹، ملارد با شاخص ۶۸، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۹ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به این ترتیب ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۴۲، چشمه با شاخص ۳۹، سرخه‌حصار با شاخص ۴۸، علم و صنعت با شاخص ۳۶، قدس با شاخص ۳۵ و لواسانات با شاخص ۳۹، در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 750981

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری