Web Analytics Made Easy - Statcounter

مأمور تشکیل کابینه عراق در واکنش به خبر امروز شهادت تعدادی از نیروهای الحشد الشعبی به دست عناصر داعشی گفت که «قسم می‌خوریم خون شهداء به هدر نخواهد رفت».

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ «مصطفی الکاظمی» مأمور تشکیل کابینه عراق، امروز (شنبه)، در حساب کاربری خود به شهادت تعدادی از نیرو‌های الحشد الشعبی به دست عناصر سازمان تروریستی داعش واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، در پی حمله صبح امروز داعش از چند محور به استان صلاح‌الدین، منابع عراقی گزارش کردند که در این اقدام، نُه نیروی الحشد الشعبی به شهادت رسیدند و ده نفر دیگر زخمی شدند.

مصطفی الکاظمی در این ارتباط نوشت: «همه ما از جانفشانی‌های قهرمانان الحشد الشعبی متشکریم؛ سازمان تروریستی داعش در حمله‌ای حیله‌گرانه به این قهرمانان هجوم آورد. به ملت‌مان و خانواده‌های شهداء تسلیت عرض می‌کنیم و انتقام خون آنها را خواهیم گرفت و قسم می‌خوریم که خودن آن‌ها به هدر نخواهد رفت».

مأمور تشکیل کابینه عراق ادامه داد: «دستگاه‌های امنیتی ما با تمام شاخه‌هایشان تعقیب‌وگریز تروریست‌ها را ادامه خواهد داد تا در نهایت سرزمین‌‌مان را از پلیدی آنها پاک کنیم».

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق داعش الحشد الشعبی شهادت الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم بزرگداشت شهدای واقعه جانسوز مدرسه فیضیه در سال ۱۳۴۲ عصر امروز در محل این مدرسه علمیه برگزار شد.   گفتنی است همزمان با بیست و پنجم شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، در دوم فروردین سال ۱۳۴۲، مجلس سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله العظمی گلپایگانی در مدرسه فیضیه برگزار شد که عوامل حکومت پهلوی با برهم زدن این مراسم، به ضرب و شتم طلاب و مردم پرداختند و به طرز وحشیانه‌ای طلاب علوم دینی را به شهادت رساندند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • (ویدئو) مراسم بازنشستگی سگ مأمور فرودگاه با ده‌ها توپ
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد