Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران، اهالی موسیقی، گروه‌های نوازندگی و هنرمندان متقاضی برای حضور در جشنواره مجازی «به احترام سپیدجامگان: تیمارگران عشق» می‌توانند با ثبت تصاویر نوازندگی خود و ارسال آن برای کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران، به سربازان سلامت و تیمارگران عشق که با نیایش و ساز و آواز به جنگ با ناامیدی و غم شتافتند ادای احترام کرده و از آنان تقدیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه شرکت در جشنواره به صورت زیر است:

. هریک از اعضای گروه‌های موسیقایی باید تصویر نوازندگی خود را در قالب یک فایل ویدیویی افقی به ایمیل کمیسیون ملی یونسکو و یا به یکی از پیام‌رسان‌ها به شماره ۰۹۱۰۵۰۳۶۱۴۹ ارسال کند.

. باید مشخص باشد تک‌نوازی‌های ارسالی متعلق به کدام گروه موسیقی و کدام موسیقی است، به‌نحوی که صدای موسیقی اصلی در تصویر کاملا واضح و مشخص باشد.

. هرگروه می‌بایست فایل صوتی موسیقی مورد نظر را در کنار تصاویر ارسالی هر یک از نوازندگان (حداکثر ۸ تصویر) به ایمیل و یا شماره‌ای که به آن اشاره شد ارسال کنند.

. مدت زمان این ویدیوها باید حداکثر ۵ دقیقه باشد.

. سرپرست گروه نوازندگی در ابتدای ویدیوی ضبط شده می‌تواند پیام تقدیر خود از کادر درمانی و پزشکی را بیان کند.

. در ابتدای هر ویدئو، نوازنده می‌بایست خود را معرفی کرده و نام ساز خود را ذکر نماید.

. ویدئو مربوط به خواننده گروه باید به دوصورت افقی و عمودی در قالب ۲ تصویر جداگانه ارسال شود.

. تصاویر ضبط شده حتما باید در منزل و نه در فضای باز و ... باشد.

. چنانچه گروه موسیقی یا هنرمندان برای حضور در این جشنواره، متقاضی شرکت در بخش رقابتی هستند می‏بایست این امر را در قالب درخواستی کتبی در کنار ارسال ویدیو، اعلام کنند.

. کمیسیون ملی یونسکو در نهایت با داوری اساتید موسیقی، به گروه‌های ارسال‌کننده موسیقی، جوایزی را اهدا خواهد کرد.

. ویدیوهای ارسالی پس از بررسی در فضای مجازی و در اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو- ایران به نشانی unesco_ir_natcom@ منتشر خواهد شد.

. همچنین ویدیویی که بیشترین استقبال را در میان مخاطبان مجازی در صفحه اینستاگرامی کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران داشته باشد مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند پرسش‌های احتمالی خود را در پیام‌رسان به شماره ۰۹۱۰۵۰۳۶۱۴۹ ارسال کنند.

لازم به ذکر است که مهلت ارسال آثار تا اول خرداد سال جاری است.

کد خبر 507325 برچسب‌ها موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کمیسیون ملی یونسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: اراضی پادگان جی با مساحتی بالغ بر ۶۰ هکتار در ضلع شرقی منطقه۹ بدلیل وسعت زیاد و یکپارچگی عرصه، معضلات عمده‌ای را برای ساکنین این محدوده ایجاد کرده است که از مهمترین آنها می‌توان به گسست و قطع ارتباط بین پلاکهای مجاور اشاره کرد. همچنین همجواری اراضی پادگان جی با بافت فرسوده معضلات اجتماعی عدیده‌ای را نیز به دنبال داشته است.

مرتضوی با بیان اینکه ارتقا کیفیت زیست شهری و خدمت رسانی به شهروندان مهمترین دغدغه مدیریت شهری است گفت: از ابتدای این دوره مدیریت شهری موضوع تعیین تکلیف اراضی پادگان جی در دستور کار قرارگرفت و ماحصل پیگیریها و تلاش همکارانم در منطقه۹ و سازمان‌های نوسازی و املاک و مستغلات منجر به انعقاد توافق‌نامه‌ای با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مرداد سال ۱۴۰۱ و توافق نامه‌ای با ارتش جمهوری اسلامی ایران در اسفند سال ۱۴۰۲ شد.

شهردار منطقه۹ ادامه داد : بر اساس توافق نامه های مذکور پس از انجام فرآیند قانونی بخش قابل توجهی از عرصه پادگان جی به منظور احداث سرانه های خدماتی موردنیاز( از قبیل فضای سبز، بهداشتی درمانی، خدماتی، طرح جهادی مسکن و ...) احداث و جهت رفاه شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان از تلاش تمامی حوزه‌های شهرداری تهران جهت تحقق این موضوع علی‌الخصوص از سازمان نوسازی شهر تهران تقدیر و تشکر ویژه نمود.

لازم به ذکر است که در راستای عملیاتی شدن طرح  و اخذ تایید  به کمیسیون ماده پنج ارسال شده است تا پس از کسب تاییدات نهایی به فوریت پروژه مذکور اجرایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!