Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@04:24:33 GMT

خلیل‌زاده: برای بیماری می‌خواستم جدا شوم

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۷۳۱۱

خلیل‌زاده: برای بیماری می‌خواستم جدا شوم

اسماعیل خلیل‌زاده پس از پایان جلسه امروز (شنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال، اظهار داشت: در ابتدا باید از مسئولان کشور، انتظامی و ... که به دلیل درگذشت همسرم پیام تسلیت فرستادند و همچنین پیگیر بیماری‌ام بودند، تشکر کنم. اولین جلسه هیئت مدیره استقلال در سال 99 تشکیل شد که به خاطر اتفاقات زیادی بود که افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث‌هایی بود که من از آن مطلع نبودم.

وی در واکنش به بحث اختلاف بین اعضای هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: اختلاف شخصی نیست. در باشگاه استقلال اختلاف سلیقه وجود داشته و خواهد داشت. اگر اختلاف سلیقه نباشد، هیئت مدیره توانمندی نخواهد بود اما اگر بحث در چارچوب اخلاق نباشد و دیگران به دروغ آن را مطرح کنند، خوب نیست. امروز اما جلسه بدی نبود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد پرداخت 10 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال خاطر نشان کرد: بله، طبق گفته خودش (سعادتمند) چیزی در حدود 10 میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی نیز طبق گزارشی که داد، قرار است پرداخت شود.

خلیل‌زاده در خصوص فیش‌های جعلی واریزی برای هروویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی استقلال گفت: متاسفانه این اتفاق افتاده است.

وی درباره اینکه چرا احمد سعادتمند از هوادار خارج‌نشین تشکر کرد، تصریح کرد: اشتباهی صورت گرفته است. این مطلب را همین الان مدیرعامل باشگاه با من در میان گذاشت و گفت که فیش‌ها را به دو کارشناس نشان داده و آنها تایید کرده بودند و بلافاصله پس از این اتفاق از فرد مذکور تشکر کردند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه امیر سلطانی معاون ورزشی وقت باشگاه استقلال روز جمعه گفته که فیش‌ها جعلی است اما مدیرعامل باشگاه دو روز بعد یعنی یکشنبه در سایت باشگاه از هوادار مدنظر تشکر کرد، گفت: من هم این مسئله را شنیدم و سلطانی موضوع را گفت. سعادتمند فیش‌ها را در اختیار سلطانی قرار می‌دهد تا آنها را بررسی کند و پس از بررسی می‌گوید که فیش‌ها جعلی است. سعادتمند اما گفته که دو کارشناس بانکی که شاید از صرافان بوده‌اند‌، فیش‌ها را تایید کرده‌اند و بر اساس تایید آنها تشکر کرده است.

خلیل‌زاده در مورد وضعیت ادامه همکاری کامران منزوی در هیئت مدیره استقلال گفت: منزوی در این مدت زحمات زیادی کشید و همیشه همراه سعادتمند بوده است و به کارش ادامه می‌دهد.

وی در خصوص ناراحتی‌اش از وزیر ورزش و جوانان و همچنین اختلافش با عبدالرضا موسوی عضو پیشین هیئت مدیره استقلال گفت: نه با وزیر مشکلی داشتم، نه با موسوی. زمانی که بیمار شدم، احساس کردم باشگاه به آدم اقتصادی قوی نیاز دارد. با توجه به اختلاف سلیقه‌ای که بین من و موسوی به وجود آمده بود، نامه‌ای به ایشان نوشتم که برگردد. اگر خودم بحث رفتن را مطرح کردم به دلیل بیماری‌ام بود و توان حضور در جلسات باشگاه را نداشتم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به جریمه روزانه 50 میلیون تومانی استقلال به دلیل عدم پرداخت وامی که موسوی برای استقلال تهیه کرد، گفت: سعادتمند نامه‌ای به خبرگزاری‌ای که قرارداد را منتشر کرده، فرستاده و پرسیده که این نامه‌ها محرمانه بوده و چه کسی آن را به شما داده است. با این حال، ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. به همه قسمت‌های نامه‌ها و قراردادها توجهی نشده و تنها یک قسمت دیده شده است.

خلیل‌زاده ادامه داد: شرکت آریا برتر یک سال پول داده و سپس قرارداد بسته است. قرار بود در چند مرحله پول‌شان را بدهیم و زمانی که نتوانستیم این کار را انجام دهیم، متممی به قرارداد اضافه کردیم که اگر در فلان تاریخ پول ندهیم، فلان قدر باید [خسارت] بدهیم. شرکت مدنظر یک سال پول نگرفته و تنها پس از این مدت به یک بخش نامه‌هایش اشاره شده است. رسانه دیگری امروز مطالبی در این زمینه منتشر کرده که اقدام قانونی علیه آنها انجام داده‌ایم.

وی افزود: من هیچ نسبتی با آن شرکت ندارم. بنده در اتاق تعاون هستم و مسئولیت دارم. روز اولی که قرارداد را امضا کردم، از دستگاه‌های نظارتی گرفته تا وزارت می‌دانستند چنین قراردادی بسته می‌شود. متاسفانه در حق موسوی نیز ظلم شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اسماعیل خلیل زاده استقلال هیئت مدیره باشگاه استقلال هیئت مدیره استقلال خلیل زاده فیش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد.

طرفداری | مهدی افضلی درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی افضلی به تسنیم گفت:

ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد:

وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت:

درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم