Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت در اردبیل انجام می‌شود تا شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا در استان اردبیل باشیم. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، این روزها مردم اردبیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مبنای کار خود قرار داده‌اند و در بیرون از منزل حدالمقدور از دستکش و ماسک استفاده می‌کنند و الزامات بهداشتی را مبنای کار خود قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز مبنای کار مردم قرار گرفته است و مردم نیز در خریدها و رفت‌و‌آمدهای خود حداقل فاصله دو متری را رعایت می‌کنند هر چند در برخی موارد شاهد عدم رعایت الزامات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم که نیاز است همگان برای سلامت خود و خانواده و مردم فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را رعایت کنند.

بازاریان و اصناف نیز ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدند 

براساس اعلام ستاد ملی کرونا فعالیت اصناف و بازاریان نیز آغاز شده و ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدند.

آمار مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان صعودی است؛ مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی بگیرندتمجید بهداشت جهانی از مقابله لبنان با کرونا/ تاکید بر لزوم تداوم فاصله‌گذاری اجتماعیمراکز خدمات خودرویی و تعویض پلاک استان لرستان از امروز با رعایت ضوابط فاصله‌گذاری اجتماعی خدمات ارایه می‌کنند

اصناف و بازاریان ملزم به استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی شدند و موظفند در خرید و فروش فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

نظارت بر روند فعالیت اصناف و بازاریان تشدید شده است

فرماندار اردبیل از نظارت همه جانبه بر روند فعالیت بازار و اصناف خبر داد و افزود: با اصناف و بازاریانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند بصورت جدی برخورد می‌شود.

امامی‌یگانه تصریح کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و بازاریان واحدهای آنها پلمپ می‌شود و پرونده آنها جهت رسیدگی به دستگاه‌های مربوطه معرفی می‌شود.

وی گفت: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مردم همراهی خوبی داشتند ولی همچنان از مردم خواهش می‌کنیم حدالمقدور در خانه بمانند و در صورت خروج از منزل نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

قدردان مدافعان سلامت هستیم

مردم اردبیل نیز از همت و تلاش جهادی مدافعان سلامت تقدیر و قدردانی کردند و افزودند: اقدامات این مدافعان قابل تقدیر و قدردانی است.

مدافعان سلامت نیز از مردم خواسته‌هایی دارند و افزودند: که از مردم تقاضا می‌کنیم تا حدالمقدور در خانه بمانند و در صورت خروج از منزل فاصله‌های اجتماعی و الزامات بهداشتی را رعایت کنند.

انتظار می‌رود با اهتمام ویژه مردم برای اجرای طرح فاصله‌گذاری و الزامات بهداشتی شاهد پیشگیری اساسی از شیوع ویروس کرونا در اردبیل باشیم.

گزارش اکبر رزمی

انتهای پیام/ش

R41374/P1018188/S6,49/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی اصناف و بازاریان الزامات بهداشتی طرح فاصله گذاری مدافعان سلامت رعایت کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به ضرورت حجاب و عفاف بیان کرد: طرح نور پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نایب امام زمان (عج) توسط فراجا آغاز شده و لذا لازم است از نیروی انتظامی از بابت این طرح تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته سردار رادان در جمع مردم قم حاضر و درباره طرح نور توضیح دادند و جمعیت باشکوهی از همه اقشار قم در این مراسم حضور داشته و فریاد نیروی انتظامی تشکر را سر دادند، افزود: مردم ما قدردان نیروی انتظامی هستند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه اکثریت بانوان جامعه ما حجاب را رعایت می‌کنند، تاکید کرد: دشمن حساب شده وارد مقوله حجاب شده و با برنامه‌ریزی عمل می‌کند وقتی شاهد هستیم که برخی زنان با بدنی نیمه عریان در جامعه حاضر می‌شوند مشخص است که این امر باید حساب شده و برنامه‌ریزی شده قلمداد شود.

شریفی نیا با بیان اینکه اگر چه افراد بی توجه اندک هستند اما بازهم ما از نیروی انتظامی می‌خواهیم که حتی یک مورد هم از برخورد دریغ نکنند و بدون مماشات وارد عمل شوند، ابراز کرد: نیروی انتظامی ابتدا با رأفت اسلامی و محبت و تذکر و یاد آوری وارد شود اما اگر کسی بخواهد مقاومت و ایستادگی کند و جامعه را به لجن بکشد باید طبق قانون مورد برخورد قرار گیرد و به دادگاه معرفی شود.

وی خواستار برخورد با خودروهایی شد که سرنشینان آن کشف حجاب می‌کنند و افزود: متأسفانه بعضاً در این زمینه سهل انگاری شده و باید جبران شود.

امام جمعه آرادان ادامه داد: امروز حتی در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا جنبش‌های اعتراضی و تظاهرات گسترده برای حمایت از فلسطین انجام می‌شود اما همان کسانی که در زن زندگی آزادی به ما می‌گفتند که چرا آزادی نیست باید امروز ببینند که با چه گرگ منشی به دانشجویان آمریکایی با غیرت که علیه ظلم اسرائیل فریاد می‌زنند حمله مسلحانه می‌شود.

شریفی نیا با بیان اینکه آزادی بیان غربی این روزها به تمام دنیا مشخص شده است، گفت: از همه زمان‌ها امروز بیشتر چهره مزورانه آمریکا و غرب را در زمینه حقوق بشر شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر چه باید امروز همه چیز از موشک و زیردریایی و پهپاد و … داشته باشیم اما قدرت، قدرت رسانه است، افزود: این قدرت امروز در جهان اسلام و مقاومت بر قدرت رسانه‌های غربی و صهیونیستی نیز غالب می‌شود و امروز شاهد این موضوع هستیم که دانشجویان آمریکایی در راهپیمایی هایشان در حمایت از فلسطین پرچم ایران را در دست دارند.

کد خبر 6089089

دیگر خبرها

  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • ویدئویی پربازدید از اجرای ترانه «تو محشری» امید در صداتو
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری