Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:31:55 GMT

گلایه‌ پرتکرار گیمرها در حال پیگیری است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۷۸۸۹

گلایه‌ پرتکرار گیمرها در حال پیگیری است

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس بنابی نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت: با راه‌اندازی مسیر جدید از عمان دوباره به حالتی باز می‌گردیم که پیش از آغاز قرنطینه در اواخر بهمن و اوایل اسفند تجربه می‌کردیم، اما محدودیت‌هایی هم وجود دارد وبه طور قطعی مسیر جدید اواخر این هفته یا هفته آینده راه می‌افتدو ظرفیت این مسیر نسبت به مسیر قبلی کمتر است، ولی یکی دو هفته طول می‌کشد تا وضعیت بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با این کار مشکل بازی‌هایی مثل فورتنایت و آن‌هایی که روی سرور آمازون بوده‌اند فعلا برطرف می‌شود.

مهندس بنابی در رابطه با قطعی مسیر جدیدی که وزارت ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت برای دسترسی کوتاه‌تر به سرور‌های بازی‌های آنلاین ایجاد کرده بودند، گفت: با توجه به قطعی‌هایی که اتفاق افتاد هدف ما این بود که مسیر سرور‌ها کاملا به سمت جنوب ایران باشد که کوتاه‌ترین فاصله است، ولی به خاطر این قطعی‌ها، مسیر سرور بازی‌ها تغییر کرد. اطلاعات یک بار به اروپا می‌رفت، از اروپا برمی‌گشت به امارات. ولی مسیر بیشتر بازی‌ها را جابه‌جا کردیم و حالا اکثرا روی اروپا هستند.

مهندس بنابی در خصوص سرویس‌های جدید VDSL که سرعت بیشتری دارند و تاثیرآن بر روی پینگ گفت:قاعدتا پینگ ADSL و VDSL نباید تفاوت زیادی داشته باشد. مثلا یک بازه‌ی یک کیلومتری است که قبلا روی سیم طی می‌شده و الان روی فیبر است. تفاوتش در حد ۱ms هم نیست.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت توضیح داد: گلایه‌ی پرتکرار تمام بازیکنان Call of Duty Warzone هم در حال پیگیری است و برطرف کردن مشکل سرور‌های آمازون (AWS)، کلودفلیر و مایکروسافت در برنامه‌ی اصلاحی آتی شرکت ارتباطات زیرساخت است و به آن رسیدگی می‌شود و با توجه به اینکه Call of Duty Warzone هم از سرور‌های آمازون در خاورمیانه استفاده می‌کند زمانی که مسیر عمان اصلاح شود، سرور‌های آمازون Peer خواهند شد.

مهندس بنابی افزود: مشکل Call of Duty Warzone تا چند روز پیش، نامتقارن بودن ارسال اطلاعات بود. داده‌ها یک بار به اروپا می‌رفت و از مسیر عمان بازمی‌گشت، الان مسیر متقارن شده. کمی تاخیر (Delay) خواهد داشت، ولی قابل بازی است. ولی وقتی که نامتقارن بود، گیمر‌ها جیتر پیدا می‌کردند و نمی‌شد بازی کرد. خیلی حرفه‌ای نمی‌شود بازی کرد، هم اکنون مشکل نامتقارن بودن برطرف شده است.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص مشکل پلتفرم Faceit.com که دسترسی آن از داخل دچار مشکل شده بود، برای حل این مشکل و مشکلات مشابه می‌گوید: اگر کسی مشکل IP دارد، مشکلش را به ایمیل game@tic.ir گزارش دهد. مشکل اگر از سمت ایران باشد ما پیگیری می‌کنیم، حتی اگر مشکل از خارج کشور هم باشد با شکن صحبت می‌کنیم تا به سرویسشان اضافه کنند.

مهندس بنابی توضیح داد: در ایران هیچ سیاستی در راستای محدودسازی بازی‌ها وجود ندارد و مشکلی اگر پیش می‌آید به دلیل معرفی بعضی URL‌های حاوی محتوای غیراخلاقی از سمت دادستانی به ارائه دهندگان سرویس‌های اینترنتی است. در این زمینه هم اگر مشکل یا محدودیتی را تجربه می‌کنید آدرس URL و مشکل پیش آمده را برای game@tic.ir ارسال کنید. پس از پیگیری از نهاد‌های مرتبط، شرکت ارتباطات زیرساخت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد کرد.

منبع: ویجیاتو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ارتباطات زیرساخت نایب رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بازی ها سرور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، ارسال پیامک برای فضانوردانی که قرار است در ماه فرود آیند، به زودی امکان‌پذیر می‌شود و به سهولت قابل دسترس است.

شرکت نوکیا مشغول توسعه سیستم ارتباطات «ال‌تی‌ای/فورجی» (LTE/۴ G) برای ماه است و نخستین قطعه از شبکه احتمالا در اواخر سال جاری میلادی به این سیاره ارسال شود. قرار است سخت افزار نسخه ساده شده این شبکه در اواخر سال جاری به عنوان بخشی از ماموریت یک شرکت فناوری که پیش بینی می‌شود کاوشگر آن در قطب جنوبی ماه فرود بیاید، راه اندازی شود.

تجهیزات نوکیا که در اصل یک جعبه شبکه ارتباطی است، لندر ماه نوا-سی را با کاوشگر MAPP و ابزار جهنده میکرو-نوا ساخت همین شرکت مرتبط می‌کند و به این ترتیب قابلیت‌های شبکه اینترنتی در مسافت‌های کوتاه و طولانی مورد آزمایش قراز می‌گیرد.

تیری کلاین، رئیس بخش تحقیقات آزمایشگاه‌های نوکیا، در بیانیه‌ای گفت: "ارتباطات، مانند سایر نیاز‌های ضروری از جمله سرپناه و غذا مؤلفه‌ای حیاتی در هر مأموریتی است؛ با توسعه این شبکه اختصاصی در فضا، ما از همان فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌بریم که میلیارد‌ها تلفن هوشمند را روی زمین به هم متصل می‌کنند. "

ناسا در سال ۲۰۲۰ قرارداد‌هایی را با ۱۴ شرکت برای توسعه فناوری‌های مرتبط با شبکه‌های ارتباطی منعقد کرد تا برنامه آرتمیس و فرود فضانوردان بر روی قمر زمین با کمترین چالش ممکن برگزار شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، سیستم ارتباطات نوکیا پهنای باند بیشتری نسبت به سیستم‌های فرکانس فوق‌العاده سنتی که برای ارتباطات فضایی استفاده می‌شود، فراهم می‌کند.

اما همه از این ایده و برقراری ارتباط در ماه هیجان زده نیستند. اخترشناسان رادیویی نگرانند که چنین شبکه‌ای تداخل فرکانس رادیویی ایجاد و رصد‌های رادیویی را مختل کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • کم آبی در کمین لرستان/ بارش‌های پرتکرار هم حریف خشکسالی نشد