Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:44:09 GMT

مرگ مادری که به خاطر نجات فرزندانش در سپیدان به آب زد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۱۹۲

مرگ مادری که به خاطر نجات فرزندانش در سپیدان به آب زد

سرهنگ کاووس محمدی، شنبه بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق‌شدگی یک فرد در رودخانه شش پیر شهرستان سپیدان، ماموران به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد، یک خانواده که برای تفریح به کنار رودخانه شش پیر رفته بودند، به دلیل غفلت والدین، هر سه فرزند دختر آنان به درون آب سقوط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی ادامه داد: والدین با دیدن این صحنه سریعا وارد رودخانه شده و هر سه فرزند نوجوان خود را نجات دادند اما مادر این خانواده به دلیل خفگی در آب، جان خود را از دست داد.  

این مقام انتظامی با بیان اینکه جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، به خانواده‌ها هشدار داد که با توجه به بارندگی‌های اخیر و بالا آمدن آب سدها و رودخانه‌ها، از رفتن و نزدیک شدن به این محل‌ها جدا خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها سپیدان مرگ ناگهانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپیدان مرگ ناگهانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فارس سپیدان مرگ ناگهانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام رئیس هلال‌احمر شهرستان هیرمند:عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شوند و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود؛ اما هر دو برادر غرق شدند و پدر خانواده توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.
باتوجه‌به جستجوی نیرو‌های هلال‌احمر دقایقی بعد از اطلاع جسد غرق شده یکی از برادران پیدا شده، اما به علت تاریکی هوا امکان جستجوی نوجوان غرق شده میسر نیست و از صبح امروز جستجو ادامه پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • نجات دختر ۱۸ ماهه از چنگ کودک‌ربای اخاذ
  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند