Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:19:33 GMT

۵ هزار سبد غذایی در تبریز توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۲۶۸

۵ هزار سبد غذایی در تبریز توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،کاظم خاماچی سخنگوی پویش رحمت در این خصوص اظهار کرد: تاکنون، پنج هزار بسته حمایتی در قالب سبد غذایی بین شهروندان آسیب دیده از کرونا توزیع شده و تلاش می‌کنیم در هفته جاری این تعداد به ۱۰ هزار بسته افزایش یابد.

او ادامه داد: با اتمام توزیع ۱۰هزار بسته حمایتی، مرحله اول پویش رحمت به پایان رسیده و در صورت حمایت مردم و خیرین شهر، مرحله دوم این پویش نیز آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: خیران و مردم در کمپین‌های مختلف حضور دارند و همین امر موجب استقبال نسبی از پویش رحمت شده است، اما همچنان امیدوار به مشارکت مردمی هستیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، پویش رحمت، طرحی مردمی برای جمع‌آوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهاد‌های دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند.

شماره حساب پویش رحمت در بانک پاسارگاد ۱۶۰۲۸۰۰۰۱۱۴۹۹۵۵۸۰۱ و شماره کارت ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد: ۵۰۲۲-۲۹۷۰-۰۰۱۱-۲۷۵۰ آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیازمندان استان ویروس کرونا پویش رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود