Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:14:11 GMT

کارگران در بیان مطالبات خود ملاحظه شرایط روز کشور را کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۸۰۱

کارگران در بیان مطالبات خود ملاحظه شرایط روز کشور را کنند

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز شنبه در نشست با اعضای برخی تشکل ‌های کارفرمایی و کارگری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با تبریک روز و هفته کارگر، اظهار داشت: دولت، شخص رییس جمهوری و تمامی ارکان نظام دغدغه افزایش تولید و حمایت از کارگران کشور را دارند.

وی افزود: در حالی که گاهی اوقات شرایط کشور اجازه تحقق کامل تمامی خواسته ها و مظالبات به حق کارگران را نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمنان انواع تحریم های ظالمانه اقتصادی را علیه ملت ایران انجام داده و هرگز راضی نیستند که  چرخ تولید در این کشور چرخیده و کارگران و صنعتگران آن کار کنند.

کلانتری عنوان کرد: مسؤولان اجرایی و متولیان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد مشتاق و موظفند که به جامعه کارگری و کارفرمایی این استان کمک کنند و در این زمینه نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ شود.

وی با تأکید بر اینکه حقوق و دستمزد کارگران کهگیلویه و بویراحمد می ‌تواند بیشتر و بهتر از این باشد، ابراز داشت: جامعه کارگری این استان از دولت و دستگاه ‌های اجرایی استان انتظار خدمات رسانی، حمایت و تسهیلات بیشتری را دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بیماری کرونا ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر کرده، گفت: عملکرد ایران برای مقابله با این بیماری قابل مقایسه با آمریکا و اروپا نبوده زیرا در چنین وضعیتی ظرفیت های ناشناخته کشور از جمله در زمینه فرهنگ، باور و اعتقاد به دنیا نشان داده شد. 

کلانتری اظهار داشت: تحقق شعار جهش تولید با تکیه بر توان، مهارت و تحرک جامعه کارگری کشور و کهگیلویه و بویراحمد امکان‌ پذیر بوده و بر همین اساس باید دولت با تمام وجود از این قشر حمایت کند.

وی افزود: حمایت دولت و نظام از جامعه کارگری، صنعتگران و تولیدکنندگان کشور و کهگیلویه و بویراحمد یک رسالت ملی و تاریخی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ملت ایران نشان داده ‌اند که در پیچ‌ های تاریخی با یکدیگر متحد و هماهنگ هستند، بیان کرد: متولیان امر پشتیبانی و حمایت همه جانبه از جامعه کارگری کشور و کهگیلویه و بویراحمد را وظیفه خود می‌ دانند.

کلانتری عنوان کرد: دولت تدبیر و امید و تیم مدیریت اجرایی و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان از کارگران و واحدهای تولیدی این استان که هنرمندانه، خلاقانه و با تلاش و جدیت در شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان بر روی پای خود ایستاده اند، حمایت خواهد کرد.

وی به اقدام های ستاد ملی مدیریت کرونا برای مقابله و کنترل این بیماری اشاره کرد و ابراز داشت: امروزه جمهوری اسلامی ایران با حمایت های رهبر معظم انقلاب، تدابیر دولتمردان و همراهی مردم به بهترین وجه ممکن مشغول اجرای طرح های مقابله ای و کنترل این بیماری است.

کلانتری گفت: این بیماری بسیاری از کشورهای درگیر از جمله آمریکا را به شدت گرفتار کرده به طوری که برای اجرای طرح های مقابله ای و کنترل آن مستأصل شده اند. 

وی اظهار داشت: یکی از رویکردهای اساسی و اولویت نخست دولت تدبیر و امید برای عبور از شرایط موجود اقتصادی و کاهش آثار منفی تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران توسعه روزافزون شرکت های دانش بنیان و حمایت جدی از آنهاست.

برچسب‌ها کارگر کهگیلویه وبویراحمد جهش تولید اشتغال زایی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر کهگیلویه وبویراحمد جهش تولید اشتغال زایی یاسوج کارگر کهگیلویه وبویراحمد جهش تولید اشتغال زایی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد جامعه کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام‌پور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت، در گفت وگو با خبرنگاران افزود: نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحدهای راکد و احداث چندین واحد تولیدی جدید مشکل حل شد.

وی بیان کرد: با اجرای دقیق برنامه‌های جوجه‌ریزی و تلاش کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده است.

بهنام پور تصریح کرد: در شش ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار داشتیم و ما همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه پس از تهران در شاخص جوجه‌ریزی و تحقق میزان تعهدات رتبه دوم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کردیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، از مردادماه سال گذشته تاکنون سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد.

کد خبر 6098295

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد