Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:17:49 GMT

سقوط بالگرد پلیس آمریکا در «هیوستون» و مرگ کمک خلبان پرواز

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۸۳۸

سقوط بالگرد پلیس آمریکا در «هیوستون» و مرگ کمک خلبان پرواز

یک فروند بالگرد پلیس شهر «هیستون» در آمریکا عصر شنبه به وقت تهران در شمال این شهر سقوط کرد و طی آن کمک خلبان این بالگرد کشته شد و حال خلبان نیز وخیم گزارش شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سقوط یک بالگرد پلیس آمریکا در عصر شنبه به وقت تهران در شهر «هیوستون» به مرگ یک خدمه پرواز و جراحت یک تن دیگر از سرنشینان منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» این بالگرد از نوع  «75 فاکس» متعلق به پلیس شهر هیستون در آمریکا بود که بامداد شنبه به وقت محلی در یک مجتمع مسکونی در شمال این شهر سقوط کرد. در این حادثه کمک خلبان کشته و خلبان مجروح شدند. کمک خلبان این بالگرد در بیمارستان جان خود را از دست داد.

پلیس به هویت خلبان این بالگرد نظامی اشاره ای نکرده اما گفته میشود که وضعیت جسمانی وی نیز مساعد نیست. در این سانحه هیچکدام از ساکنان این واحد مسکونی آسیبی ندیدند. 

مقامات مربوطه بدون اشاره بیشتر از علت این حادثه  گفتند که تحقیقات در زمینه علت سقوط این بالگرد در دست بررسی است.

چندی قبل نیز در جریان سقوط یک بالگرد در جنوب کالیفرنیا،«کوب برایانت» بسکتبالیست مشهور آمریکایی و دخترش جان باختند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا سقوط بالگرد سقوط بالگرد کمک خلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت

 
به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، سیروس کهوری نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در ساخت فیلم سینمایی تاپ‌گان ماوریک از عملیات‌های ما استفاده شده است؛ صورت عملیات‌های هوایی ما در جایی که حتی تام کروز برای خلبان‌های آمریکایی تدریس می‌کند، عملیات‌های خلبان‌های ایرانی است. این عملیات‌ها نام و متد دارد و این هم متد یک خلبان ایرانی بوده، اما هیچ اسمی از آن برده نمی‌شود.

کهوری‌نژاد افزود: در ساخت آثاری، چون تاپ‌گان خیلی فنی روی نیاز‌های مخاطبان به ویژه مخاطبان ایرانی مطالعه کردند و کاری می‌سازند که وقتی نام جنگ می‌آید رعب و وحشت در دل ما ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: این یک ابزار بسیار قدرتمند در سینماست، اما ما هنوز به خوبی متوجه قدرت آن نشده‌ایم و نیاز است که نهاد‌های دفاعی و امنیتی در ساخت چنین آثاری در داخل کشور بیشتر همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند