Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:13:26 GMT

معلمین مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی ترغیب کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۹۳۷۰

معلمین مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی ترغیب کنند

ایسنا/کردستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: معلمین بایستی به واسطه جایگاه ارزنده خود سعی کنند تا مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعملهای بهداشتی در دوران شیوع بیماری کرونا ترغیب کنند.

حسین خوش اقبال ظهر امروز در مراسم از تجلیل از معلمین برتر آموزش و پرورش استان کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با بیان این مطلب اظهار کرد: معلمین همواره منشاء خدمات ارزنده ای در حوزه آموزش هستند و در سایه تلاشهای بی دریغ آنها نسل آینده انقلاب توانمندتر در راه رشد و توسعه کشور گام برخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معلمین در جامعه اسلامی نقش و جایگاه برجسته ای دارند و در این راستا وظیفه همه ما قدردانی از جانفشانی و از خودگذشتگی های معلمین در راه تربیت و تعلیم آینده سازان مهین اسلامیمان است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: معلمین همواره مانند شمع می سوزنند تا به جامعه روشنایی بخشیده و بارسنگین تعلیم و تربیت نسل جدید را بردوش کشند.

خوش اقبال ادامه داد: آینده روشن ایران اسلامی یقیا  نتیجه زحمات و تلاش های بی شائبه معلمین دلسوز است.

وی ذکر کرد: شهید مطهری و شهدای گرانقدر جامعه معلمین و همه دست اندرکاران عرصه آموزش و پرورش با ایثار خود راه رستگاری و تعالی را فرا روی ما قرار دادند که همه وظیفه داریم از راه و روش این بزرگواران برای سرافزاری و اعتلای کشور پیروی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: دولت عنایت ویژه ای به رفع مشکلات و نارسایی های معیشتی معلمین دارد و همه توان خود را برای کمک به آنها بکار خواهد گرفت.

وی با تاکید به شآن و جایگاه والای معلمین اشاره کرد و افزود: جایگاه معلمین در جامعه بسیار خطیر و گرانقدر است که برای جبران زحمات آنها باید تلاش زیادی به عمل آوریم.

خوش اقبال اذعان کرد: همه مدیران و مسئولان باید برای حمایت از قشر تلاشگر معلمین همه توان خود را بکارگیرند تا آن ها با کمترین دغدغه به وظیفه الهی خود عمل کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که مشکلات و تنگناهای اقتصادی به خصوص برای جامعه معلمین وجود دارد که امیدواریم این کمبودها با برنامه ریزی برطرف شود.
وی همچنین به روند اجرای برنامه های آموزشی از راه دور دانش آموزان در پی شیوع ویروس کرونا پرداخت و گفت: در دوران شیوع کرونا علیرغم در خانه ماندن مردم اما معلمین در این شرایط نیز از راه دور به وظیفه خود عمل کرده و با احساس مسئولیت کردن و از طریق فضای مجازی و سایت های آموزشی همواره به دانش آموزان آموزش می دهند.

خوش اقبال در پایان یاآور شد: معلمین در این شرایط سخت دوران کرونا می توانند به واسطه جایگاه و نفوذ خود مردم را به رعایت نکات و دستورالمعل های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ترغیب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معلم استانی اجتماعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خوش اقبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عاصمه قاسمی، مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در بازدید از مجتمع ابوالفتوح رازی(ویژه مادران) واحد یادگار امام خمینی شهرری با اشاره به نگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع اشتغال، تحصیل و تدریس زنان در این مجموعه، نقش بانوان را در تعلیم و تربیت اجتماعی تشریح کرد.

وی از مجتمع ابوالفتوح رازی واحد یادگار امام خمینی شهرری به‌عنوان تنها دانشکده مختص مادران در دانشگاه آزاد اسلامی یاد کرد و با تأکید بر نقش مهم بانوان در تعلیم و تربیت اجتماعی عنوان کرد: مدیریت کلان دانشگاه آزاد اسلامی به مسئله امور زنان و خانواده نگاه ویژه‌ای دارد و موضوع تعلیم و تربیت اجتماعی یکی از موضوعات مهم در دانشگاه است و یکی از پایه‌های آن بانوان هستند؛ بنابراین باید نقش خود را در پیشبرد تعلیم و تربیت اجتماعی به خوبی ایفا کنند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده افزود: زنان به‌خصوص زنان دانشگاهی در سه طیف دانشجویی، استادی و کارمندی باید علاوه بر اثرگذاری از طریق ارتباط صحیح و درست در ترویج سبک زندگی دینی تلاش کنند.

قاسمی با بیان اینکه خانواده موضوعی مهم و جدی در سطح جامعه است، ادامه داد: معتقدیم بهتر شدن شرایط زنان و شرایط خانواده موجب تغییرات مثبت در شرایط جامعه می‌شود.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه زنانی که در عرصه علم فعالیت دارند جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند، تأکید کرد: معلمان و استادان زن نقش بسیار مهم و سازنده‌ای در جامعه دارند. سهم بانوان استاد در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی، فرهنگ‌سازی، هویت‌بخشی به نسل نو، آینده‌سازی، مصونیت‌بخشی به جامعه در برابر همه آسیب‌های تهدید کننده و توسعه کشور بسیار مهم می‌باشد.  

وی خاطرنشان کرد: هویت زن امروز جامعه ایرانی فارغ از جنسیت، هویّتی مبتنی بر کرامت انسانی بوده و قرار است در چشم‌انداز سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با تعریف این هویت، دوشادوش مردان در اثرگذاری اجتماعی، تربیتی و فرهنگی در دو نهاد خانواده و جامعه نقش‌آفرینی کند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده با بیان اینکه بانوان علاوه بر خانواده در جامعه هم اثربخش هستند، اظهار کرد: بانوان می‌توانند هم خودآگاهی و هم آگاهی‌بخشی را افزایش دهند. زن ایرانی یک هویت اجتماعی سیاسی دارد که در کنش اجتماعی تأثیرگذار است و در طول این چند دهه شاهد یک انسجام اجتماعی بوده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • جایگاه معلم در سند تحول بنیادین کجاست؟
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی