Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@13:43:18 GMT

بازگشت «جود لا» به CAA پس از 15 سال!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۹۹۴۲

بازگشت «جود لا» به CAA پس از 15 سال!

«جود لا» پس از 15 سال به شرکت هنری بازگشت که باعث موفقیت و شهرت او با فیلم هایی چون «گاتاکا» و «آقای ریپلی بااستعداد» شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «جود لا» هنرپیشه هالیوودی که ۱۵ سال گذشته را در «WME Entertainment» گذراند، برای ادامه فعالیت سینمایی خود به CAA بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این آژانس همچنین شرکت تولیدی او با نام «Riff Raff Productions» را نمایندگی خواهد کرد.

 

«جود لا» در طول ۲۵ سال حرفه هنرپیشگی خود دارنده جایزه «بفتا» و نامزدی «اسکار» «گلدن گلوب» و «تونی» بوده است. او نقش های کلیدی فیلم هایی چون «آقای رپیلی بااستعداد» «جاده ای به سوی تباهی» «هوش مصنوعی» و «کوهستان سرد» را بازی کرده است.

 

او همچنین در فیلم های «تعطیلات» «شرلوک هولمز» و اخیرا در «کاپیتان ماروِل» ایفای نقش کرده است.

 

لا در تلویزیون هم موفق بود. او برای بازی در مجموعه «پاپ جوان» نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او به تازگی در سریال مشهور «پاپ جدید» محصول شبکه «HBO» ظاهر شده است.

 

او همچنین در تئاتر برادوِی موفق بود و برای بازی در نمایش های «هملت» و «بی خردی» دو بار نامزد «تونی» شد که به اسکار تئاتر شهرت دارد.

جود لا قرار است در سریال جدید شبکه «HBO» با عنوان «روز سوم» ظاهر شود. او همچنین قرارداد بازی و تهیه کنندگی کمدی ترسناک «کارگردان» به نویسندگی و کارگردانی «تایکا وایتیتی» برای «Showtime» را امضاء کرده است.


جودلا و تایکا وایتیتی

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم هالیوود جود لا جود لا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، حضور آرش برهانی در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار استقلال و ذوب‌آهن و تماشای مسابقه در کنار فرشید سمیعی زمزمه‌های بازگشت مهاجم سابق آبی‌ها به باشگاه را به وجود آورده است.

برهانی که تا قبل از حضور علی خطیر در استقلال ریاست آکادمی باشگاه استقلال را برعهده داشت و همزمان سرمربی تیم امید این باشگاه هم بود، چند ماهی است از استقلال دور شده اما به نظر می‌رسد با توجه به رابطه خوب او با فرشید سمیعی دوباره شاهد بازگشتش باشیم.

برهانی که چند هفته قبل از شهرداری آستارا و سمت سرمربیگری این تیم لیگ یکی کنار رفت، حالا احتمالا دوباره به عنوان رییس آکادمی استقلال به تیم محبوب خودش برگردد و کارش را شروع کند.

مسئولان استقلال تاکنون اظهارنظر رسمی در این خصوص نداشتند اما بازگشت برهانی به آکادمی باشگاه استقلال محتمل به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • هیولا به فلومیننزه بازگشت
  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • ببینید | فوری؛ بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)