Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:26:02 GMT

هوای مازندران از بعد از ظهر ناپایدار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۹۹۵۶

هوای مازندران از بعد از ظهر ناپایدار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ،گفت: هوای مازندران امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در مناطق ساحلی و جلگه‌ای صاف تا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی در بعد از ظهر و شب افزایش ابر و وزش باد (گاهی نسبتا شدید) و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:آسمان مازندران روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه صاف تا نیمه ابر‌ی همراه با افزایش محسوس دما و وزش باد گرم ،در ارتفاعات و دامنه‌ها از اواخر روز چهارشنبه با وزش باد نسبتا شدید، افزایش ابر ور گبارپراکنده خواهد بود.

اسدی گفت:وضعیت جوی مازندران روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه همراه با کاهش دما (نسبت به روز چهارشنبه) گاهی افزایش ابر، رگبارپراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مازندران بارش باران آسمان مازندران وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است

محمدرضا صدیق پور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هر قطعه جوجه یکروزه بسته به نژاد ۱۰ تا ۲۴ هزار تومان است.

به گفته او، بنابر سیاست وزارت جهاد مبنی بر افزایش ذخایر، تولید جوجه ماهانه ۱۵۰ میلیون قطعه ای را برنامه ریزی کرده ایم که از این میزان حداقل ۳۰۰ هزار تن تولید خواهیم داشت.

صدیق پور ادامه داد: بنابر آمار در فروردین ۱۳۵ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفت که پیش بینی می شود در اردیبهشت به ۱۵۰ میلیون قطعه برسد.

دبیرانجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه با بیان اینکه ۱۰ درصد جوجه تولیدی وارداتی است، افزود: با توجه به روند افزایش جوجه ریزی ها از ابتدای سال به تولید یک میلیون قطعه در ماه خواهیم رسید که براین اساس در نیمه دوم تولید جوجه به عدد مطلوبی می رسد.

او گفت: با افزایش روند تولید، صادرات جوجه یکروزه در دستور کار است که براین اساس پیش بینی می شود ۱۰ میلیون قطعه صادرات داشته باشیم‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت