Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@13:51:18 GMT

۵۳ واحد صنفی متخلف همدان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۱۶۳۲

۵۳ واحد صنفی متخلف همدان پلمب شد

لیدا رفعتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از آغاز مرحله دوم طرح مبارزه با ویروس کرونا از یکم اردیبهشت ماه سالجاری، بازرسی تیم های سلامت محیط از واحدهای صنفی تشدید شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای اردیبهشت سالجاری بازدیدهایی از مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی، سوپر مارکت خواربارفروشی، میوه فروشی، مراکز فروش گوشت، نانوایی، قنادی، تهیه غذا (بیرون بر)، مراکز درمانی، بیمارستان و مطب ها و سایر مراکز صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: در این مدت زمان ۲۷ هزار و ۸۸۸ بازدید از واحدهای صنفی این استان صورت گرفت که طبق آخرین آمار، وضعیت هفت هزار و ۲۶۵ واحد نامطلوب بوده و بیشتر آنها فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده بودند.

رفعتی با بیان اینکه یک هزار و ۲۲۰ بازدید مشترک در این مدت زمان صورت گرفته است ادامه داد: در جریان این بازدیدها بیش از پنج تن و ۴۲۲ کیلوگرم موادغذایی غیربهداشتی کشف و ضبط شدند.

وی گفت: همچنین برای سه هزار و ۸۵ واحد صنفی متخلف استان همدان اخطاریه صادر شد و متصدیان ۴۸ واحد صنفی به علت تخلف های گسترده به مرجع قضایی معرفی شدند.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: با توجه به نقش آموزش در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ، ۱۵ هزار و ۴۹۳ نفر از ابتدای اردیبهشت تاکنون آموزش های لازم را فرا گرفتند.

به گفته رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر ( ۱۳ اردیبهشت ) ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۱۵۶نفر رسید.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان ویروس کرونا همدان اصناف پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان اصناف ویروس کرونا همدان اصناف ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد

فرماندار بروجرد از جریمه ۱۷۴ میلیارد ریالی یک واحد صنعتی متخلف در این شهرستان خبر داد.

مسلم مرادی امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو گزارشات واصله و بررسی میدانی گشت مستمر ستاد تنظیم بازار شهرستان از صنایع مختلف، پس از رصد و پایش شرکت‌های دریافت کننده مواد خام یارانه‌ای توسط گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت، مشخص شده که این شرکت نسبت به فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی متخلف در بروجرد به علت فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد و خارج از شبکه به ۱۷۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۶۴۸ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شرکت مذکور با مجوز دولتی اقدام به خرید ۱۳۲ هزار کیلوگرم مواد خام دولتی کرده و در بازار آزاد و خارج از شبکه توزیع به فروش رسانده است.

مرادی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده تخلفاتی و ارجاع به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و طی سایر مراحل قانونی، مدیرعامل شرکت مذکور به این میزان جریمه نقدی محکوم شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • تجلیل از ۵۵ مامای استان قم
  • قدردانی از ماما‌های استان در روز جهانی ماما