Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@15:15:20 GMT

بهترین هتل های همدان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۱۸۸۹

بهترین هتل های همدان

همدان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است که در غرب کشور قرار دارد. با توجه به این که این شهر در دامنه‌های کوه الوند واقع شده است، زمستان‌های سرد و تابستان‌های معتدلی دارد. از این رو فصل‌های بهار و تابستان می‌تواند از بهترین زمان‌ها برای سفر به این شهر تاریخی باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غار علیصدر، آرامگاه بابا طاهر، گنج نامه همدان، تپه هگمتانه، شیر سنگی، آرامگاه بوعلی سینا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جاذبه‌های بکر و تاریخی این شهر است که باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی با سلیقه‌های متفاوت شده است. در این شهر تنوع زیادی برای انتخاب مکان اقامتتان وجود دارد که بهتر است قبل از سفر، ابتدا نوع اقامتتان را مشخص کنید. در همدان انواع هتل‌ها و مهمانسراها وجود دارد که می‌توانید با توجه به بودجه و امکانات مورد نیازتان آن را انتخاب کنید. با رزرو هتل علی بابا این امکان به شما داده می‌شود که از ویژگی‌ها و قیمت هر هتل اطلاع پیدا کنید و نسبت به رزرو آن به صورت آنلاین اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با تعدادی از بهترین هتل‌های همدان آشنا کنیم تا به شما برای رزرو هتل در همدان کمک کنیم.

 

هتل ۵ ستاره بابا طاهر

هتل بابا طاهر یکی از شیک‌ترین هتل‌های همدان است. هتلی زیبا در کنار آرامگاه بابا طاهر عریان که در فاصله کمی از آرامگاه بوعلی و گنبد علویان قرار گرفته است. با اقامت در این هتل مدرن که امکانات کم نظیر و اتاق‌های راحتی دارد می‌توانید سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید. یکی از امکانات قابل توجه این هتل، روم سرویس ۲۴ ساعته آن است که می‌توانید به صورت شبانه روزی خوراکی مورد نظرتان را تهیه و آن را میل کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که سلیقه غذایی خاصی دارید و تنوع منو غذایی برایتان اهمیت دارد، حتما رستوران‌های هتل بین‌المللی بابا طاهر را تجربه کنید. در این رستوران‌ها انواع غداهای سنتی، مکزیکی، چینی و مدیترانه‌ای با بهترین کیفیت و توسط سرآشپزهای حرفه‌ای سرو می‌شود. موقعیت مکانی مناسب، اینترنت پرسرعت، پارکینگ و استخر از دیگر امکانات این هتل محبوب است.

 

چشم‌اندازی زیبا درهتل بین‌المللی امیران

هتل ۴ ستاره امیران از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر است که در ۱۲ طبقه مشرف به کوه‌های بلند الوند ساخته شده است. پرسنل آموزش دیده و همچنین امکانات و خدمات ایده‌آل این هتل باعث می‌شود که اقامتی خاطره‌انگیز را در آنجا تجربه کنید. اتاق بدن سازی، استخر و جکوزی، پارکینگ، سالن کنفرانس، کافی شاپ و رستوران ایرانی و فرنگی از مزایا و امکاناتی است که در اختیار مهمانان این هتل قرار دارد. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل استفاده کرده و اوقات خود را سپری کنید. از دیگر ویژگی برجسته این هتل نزدیک بودن آن به اماکن تاریخی و دیدنی همدان است. فاز دوم هتل بین‌المللی امیران نیز در سال ۹۷ شروع به کار کرد. معماری زیبای این هتل، امکانات به روز و چشم‌انداز بی نظیر، باعث استقبال دوچندان مسافران از این هتل شده است. پس اگر به دنبال اقامتی لاکچری و راحت در همدان هستید، این هتل پیشنهاد ما برای رزرو هتل در همدان است.

 

هتل پارسیان همدان

ویژگی اصلی این هتل موقعیت جغرافیایی آن است. یه طوری که در یکی از خوش آب و هواترین مناطق همدان و در دامنه کوه الوند قرار گرفته است. همچنین هتل پارسیان در نزدیکی مهم‌ترین مراکز تفریحی، تاریخی و مراکز خرید واقع شده است. این هتل از گروه هتل‌های پارسیان است که امکانات درجه یکی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. چشم‌انداز اتاق‌های این هتل تلفیقی از دیدنی‌های شهر و کوه الوند است. فضای آرام رستوران‌ها و کافی شاپ این هتل همراه با موسیقی ملایم نیز از نقاط قوت این هتل است.

 

رزرو هتل در همدان چگونه است؟

برای رزرو هتل ابتدا این نکته را به یاد داشته باشید که می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اقدام کنید. برای صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین موکول نکردن رزرو هتل به روزهای آخر، ما رزرو آنلاین که مقرون به صرفه‌تر و راحت‌تر است را به شما توصیه می‌کنیم. برای این کار شما می‌توانید با مراجعه به سایت با اپلیکیشن معتبر علی بابا نسبت به رزرو هتل اقدام کنید. برای رزرو هتل از علی بابا فقط کافی است مقصد خود و مدت زمان اقامتتان در هتل را مشخص کنید. در مرحله بعد لیستی از هتل‌های موجود در اختیارتان قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با مطالعه ویژگی‌ها و قوانین هر هتل، هتل دلخواهتان را انتخاب و آن را رزرو کنید. همچنین اگر با هر مشکلی در روند رزرو هتل در همدان مواجه شدید، آن را فورا با کارشناسان علی بابا که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند در میان بگذارید. در آخر از شما می‌خواهیم نظرات و پیشنهاهای خود در رابطه با هر هتل و همچنین تجربه‌های خود در رزرو هتل را با ما و دیگر کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برای رزرو هتل ترین هتل بابا طاهر علی بابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «آن روی دیگران» نوشته کئوتر ادیمی به تازگی با ترجمه آذر نورانی توسط نشر نیستان منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب روایتی از الجزایر معاصر است که بحران‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری را از سر گذرانده است.

کوثر عظیمی (کئوتر ادیمی) نویسنده معاصر الجزایری‌الاصل، در اولین داستانش از زندگی خانواده‌ای صحبت می‌کند که انگار فقط در سختی‌ها و تلخی‌های روزمرگی‌هایشان با هم شریک‌اند. در داستان پیش رو، هر شخصیت فرصت دارد بخشی از دغدغه‌هایش را برای خواننده بازگو و او را با خلوت خود همراه کند. تلاقی رخدادها و چندصدایی روایت‌ها از جذابیت‌های اصلی این رمان است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«… بابا ما را ول نکرده است. قرار است برگردد. برمی‌گردد. مامان می‌داند. برای همین جلوی پنجره منتظر می‌نشیند و دستش را در موهایم می‌کند. او برمی‌گردد و من دیگر موهای سفید نخواهم داشت. موهای سفید نبود باباست. آن‌ها روزهای بدون بابا هستند. همین‌که برگردد، موهای سفید هم می‌روند.»

این‌کتاب با ۷۲ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6090717 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • حواله علی پی
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • رزرو هتل در آمستردام
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸