Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی  در دیدار با اعضای شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید در حیطه وظایف خود مشکلات مردم را پیگیری کنند، اظهار کرد: گاهی مردم انتظاراتی از اعضای شوراهای شهرها و روستا دارند که این انتظارات در حیطه وظایف شوراها نیست، بنابراین باید تلاش شود مردم انتظارات خود را با وظایف شوراها تنظیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه انتظارات شوراها از حاکمیت و انتظارات مردم از شوراها باید در چارچوب‌های قانونی باشد، افزود: همچنین دولتمردان نیز باید وظایف شوراها را بدانند تا بتوانند پیگیری‌های اعضای شوراهای شهر و روستاها را در چارچوب به سرانجام برسانند.

وی بیان کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید سلسله مراتب اداری را در پیگیری مطالبات و مشکلات رعایت کنند، این مسئله موجب می‌شود که مشکلات از راه قانونی حل و فصل شود، پیگیری‌های جسته گریخته به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

عباسی هماهنگی، قانون‌مداری و انسجام را از مهم‌ترین عوامل در به نتیجه رسیدن پیگیری مشکلات مردمی توسط شوراها عنوان کرد و توضیح داد: همه باید به قانون تمکین کنیم و در مقابل بی‌قانونی بایستیم، وحدت در بین مردم و مسئولان موجب می‌شود نتیجه در کارها به طور ملموس مشاهده شود.

عباسی در پایان در خصوص اجرای سد و تونل بهشت‌آباد، تصریح کرد: تا زمانی که مشکل زیست‌محیطی و اجتماعی  سد و تونل بهشت‌آباد حل نشود، اجرای این پروژه غیرقانونی است، مراتب اعتراض مردم چهارمحال و بختیاری از طریق مکاتبات به رئیس‌جمهور و وزارت نیرو ارسال شده است.

46

کد خبر 1383937

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران