Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@07:40:09 GMT

مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران چند قیمت خورد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۲۱۹۱

مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران چند قیمت خورد؟

رویداد۲۴  آمار حدود ۱۲۰۰ فقره‌ای معاملات مسکن در فروردین امسال نشان داد از هر سه نفری که به طور طبیعی انتظار می‌رفت در این ماه نسبت به خرید مسکن اقدام کنند، دو نفر به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا از معامله انصراف داده و بازار مسکن را موقتا ترک کردند. نتیجه این وضعیت افت شدید معاملات مسکن بود که در آمار رسمی نیز منعکس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان بازار مسکن تعطیلی بنگاه‌های ملکی در فروردین و نیز بی‌میلی تهرانی‌ها به جست‌وجوی ملکی در شرایط خطر ابتلا به کرونا را عامل این افت بی‌سابقه عنوان می‌کنند، اما در عین حال انتظار دارند بخشی از کسانی که خریدار واقعی مسکن هستند و پیش از شیوع ویروس کووید-۱۹ مشغول جست‌وجو در بازار مسکن پایتخت بوده‌اند، معاملات خود را به اردیبهشت که شرایط فعالیت کسب و کار‌ها قدری طبیعی‌تر شده و وحشت از ابتلا به این ویروس اندکی تقلیل یافته است، منتقل کنند.

اگر اینطور باشد، نبض معاملات مسکن در اردیبهشت اندکی تندتر خواهد زد و این موضوع در آمار رسمی ماهانه قابل ردیابی است. در حال حاضر نیز به‌دنبال بازگشایی بنگاه‌های ملکی از ابتدای اردیبهشت‌ماه، شمار جست‌وجوگران بازار ملک که به بنگاه‌ها مراجعه می‌کنند، برای واسطه‌های ملکی تا حدودی دلگرم‌کننده است؛ هر چند گفته می‌شود خریداران مصرفی ملک در بازار فعلا بسیار کم‌تعداد هستند. بیشتر بخوانید: حداکثر رشد قیمت مسکن در سال ۱۳۹۹ چقدر خواهد بود؟ منبع: دنیای اقتصاد لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مسکن بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۶۵۳.۱۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۳۸۴.۹۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۱۹,۸۳۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳,۱۲۷.۵۵۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۸,۷۰۹.۸۸۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748263

دیگر خبرها

  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!