Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، علیرضا زالی، با اشاره به کاهش نسبی آمار کرونا طی روزهای در تهران، افزود: میزان بستری‌ها نسبت به ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در بستری‌های جدید حدود منفی ۱.۷ کاهش وجود داشته، اما آنچه مهم است اینکه شرایط اپیدمی در تهران و سایر کلانشهرها باید کماکان شکننده و ناپایدار تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی تاکید کرد: هر گونه تغییر رفتار و یا تقلیل مداخلات بهداشتی می‌تواند با توجه به نمای بسیار شناور و پر فراز و نشیب ویروس تغییرات جدیدی را ایجاد کند، بنا بر این برای حفظ شرایط موجود و تقلیل بیماران بستری ما نیازمند حفظ شرایط هستیم.

وی با عنوان این مطلب که شهر تهران همچنان جز شهرهای پرمخاطره تلقی می‌شود، افزود: استمرار بازگشایی مراکز به صاحبان کسب و کارها بر می‌گردد و اگرچه بخش زیادی از اصناف، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما به نظر می‌رسد مواردی در شهر تهران وجود دارد که پروتکل‌های بهداشتی در آنها به صورت کمرنگ مورد توجه قرار می‌گیرد که این کار هم صاحبان مشاغل و هم مردم را می‌تواند با آسیب شدید روبرو کند.

زالی از کسانی که در حال حاضر به کسب و کارهای خود بازگشته‌اند، درخواست کرد که نسبت به رعایت دقیق پروتکل‌ها بهداشتی توجه لازم را داشته باشند تا بتوان شرایط استمرار فعالیت‌های تجاری را فراهم کرد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: هر گونه تغییر در رفتار ویروس می‌تواند شرایط فعلی ما را تحت تأثیر قرار دهد، بنابراین کما فی سابق استمرار شرایط بهداشتی و عدم تلقی پایان اپیدمی در شهر تهران را باید به عنوان یک مسئله جدی مدنظر قرار دهیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا زالی شیوع کرونا در تهران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ببینید | چرا نسل کشی صهیونیست‌ها جرم تلقی نمی‌شود؟
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است