Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، «علی لاریجانی» صبح یکشنبه پس از بهبودی از بیماری کرونا، در آغاز جلسه علنی مجلس در دفاع از عملکرد مجلس دهم، اظهارداشت: در این شرایط توجه به وضعیت اقتصادی قشرهایی که در ماجرای کرونا آسیب دیده اند اهمیت بسزایی دارد از تلاش‌های دولت تشکر می کنیم.

وی یادآور شد: کمیسیون ویژه و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی‌های دقیقی در این باره داشته‌اند که به زودی گزارش آن در مجلس مطرح خواهد شد؛ مخصوصا برای جلوگیری از رکود واحدهای تولیدی تمهیدات بیشتری لازم است که در پیشنهادات کمیسیون ‌آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته کمیسیون ویژه و سایر کمیسیون‌های تخصصی در طول این دوره مجلس تصمیمات مهمی در جهت رونق تولید و رفع موانع تولید داشتند که باید به اجرا درآید و این امر زمینه نظریه جهش تولید رهبری معظم را فراهم می نماید.

لاریجانی تصریح کرد: مجلس انقلابی یعنی به جای کشمکش سیاسی پیگیر حل مسائل قشرهای مختلف و راه اندازی تولید کشور بود. آن هم در شرایط سخت و استثنایی تحریم.

وی گفت: قانون توسعه روستا و سرمایه‌گذاری در روستاها که با اذن رهبری و کمک صندوق توسعه سامان یافت، یک اقدام انقلابی بود. قانون رفع موانع تولید و اختیاراتی که در استان‌ها توزیع شد تا کارگاه‌ها از حرکت نیستند، یک اقدام انقلابی بود و بنده در سفرهای استانی کاملاً در جریان نتایج آن قرار گرفتم

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اقدام که در قانون برنامه ششم انجام شد اختیارات سرمایه گذاری در بخش معدن به شوراهای استانی بخش معدن واگذار شد اقدام انقلابی بود که حرکت در بخش معدن را ایجاد کرد.

لاریجانی ادامه داد: جلسات مختلفی برای حل مشکل مسکن در مجلس گذاشته شد منجر به واگذاری‌های اخیر شد تا مشکل مردم به خصوص جوانان در زمینه مسکن حل شود، اقدام انقلابی بود. اقدامی که مجلس انجام داد در مشکلات سختی که برای مردم در موسسات اعتباری پیش آمد، اقدام انقلابی بود که چند میلیون نفر را نجات داد.

وی تصریح کرد: هیچ مجلسی به اندازه مجلس دهم در زمینه بنیه دفاعی کشور با حساسیت برخورد نکرد و به این اندازه توجه نشان نداد، این یعنی یک اقدام انقلابی و از سر بصیرت.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: اقدامی که مجلس در برابر رفتار ماجراجویانه آمریکا انجام داد و به نیروی قدس منابع جدید اختصاص داد و برای بار دوم پس از شهادت سردار سلیمانی تصمیم به حمایت از نیروی قدس گرفت، یعنی اقدام انقلابی آگاهانه.

رییس قوه مقننه خاطرنشان کرد: اگر بودجه هایی که مجلس برای شرکت‌های دانش‌بنیان هرساله در نظر نگرفته بود و اگر حمایت از این واحدها نبود امروز در بحث کرونا این گونه خدمات به مردم عرضه نمی‌شد. این نگاه‌ها نگاه انقلابی واقعی است.

لاریجانی تصریح کرد: مجلس دهم انقلابی بودن را در خدمت خاکسارانه به ملت و سنگر مقاوم در مقابل دشمن معنا کرد وعمل کرد البته دنبال اقدامات شعاری و سرگرمی‌های سیاست‌زده نبود. 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بازگشت لاریجانی به مجلس اقدامات مجلس دهم سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اقدام انقلابی مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، نمایش «گروفالو» اقتباسی از کتابی با همین عنوان از نویسنده انگلیسی به نام «جولیا دونالدسون» است؛ این قصه را این‌بار، بهرام جلالی‌پور بصورت نمایشنامه بازنویسی کرده و آرش شریف‌زاده، کارگردانی کرده است.

در نمایش گروفالو، پدر ومادر بچه موش که از دست تنبلی او خسته شدند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می‌فرستند. در راه پدربزرگ به کمک بچه موش می‌آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود، اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟