Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@21:16:47 GMT

دبیرکل AFC: اکثر لیگ‌های داخلی آسیا از مرداد آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۲۵۰۷

دبیرکل AFC: اکثر لیگ‌های داخلی آسیا از مرداد آغاز می‌شود

به گزارش فارس،  داتو، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین مصاحبه خود درباره زمان ازسرگیری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آسیا اظهار نظر کرد.

داتو در مصاحبه با نشریه «الاتحاد» امارات، گفت: اغلب لیگ های فوتبال داخلی آسیا قرار شده در ماه آگوست(مرداد) ازسرگرفته شود. این تصمیم فدراسیون های اعضا قابل تحسین است چون بعد از کنترل شیوع ویروس کرونا مسابقات را از سرخواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زمان ازسرگیری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022، گفت: وضعیت ما نسبت به کنفدراسیون های دیگر بهتر است. ما فقط در مرحله دوم مسابقات 4 بازی داریم. این درحالیست که بسیاری از کنفدراسیون های دیگر نیاز به زمان بیشتری برای بازی های به تعویق افتاده خود دارند. فیفا همچنان در حال مذاکره با کنفدراسیون ها است. ما پیشنهاد کردم تا بازی های به تعویق افتاده انتخابی جام جهانی در ماه اکتبر(مهر) و نوامبر(آبان) برگزار شود. جلسه ای بزودی با فیفا داریم تا تصمیم نهایی درباره تاریخ برگزاری مسابقات را بگیریم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد