Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@06:22:37 GMT

ساخت پل روستاهای بلوک تکاب خوشاب منتظر تامین اعتبار

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۲۵۱۱

ساخت پل روستاهای بلوک تکاب خوشاب منتظر تامین اعتبار

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوشاب بیان کرد: تا زمانی که اعتبار ساخت پل در روستاهای بلوک تکاب تامین و ساخته نشود ویرانی های طغیان رودخانه ادامه دارد.

به گزارش قدس آنلاین، عباس رباط جزی ، با اظهار اینکه دلیل طغیان رودخانه جاری شده در شهرستان خوشاب که سر منشأ آن از سمت نیشابور و در مسیر جاده‌های بلوک تکاب این شهرستان است، باعث بسته شدن جاده مواصلاتی پنج روستای فوجی، زرقی، روکی، داشخانه و طالبی در بارندگی‌های اخیر شد، گفت: تا زمانی که اعتبار درخواست شده برای ساخت پل روی جاده تأمین نشود و پلی ساخته نشود خرابی‌های سیلاب و طغیان رودخانه و مسدود شدن جاده‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوشاب با اشاره به اینکه در سال ۹۲ حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت این پل اعتبار تخصیص داده شد ولی به دلیل کم بودن برگشت خورده، افزود: در حال حاضر پیش بینی می‌شود هزینه ساخت پل جاده برای عبور از روی رودخانه حدود ۴۰۰ میلیون تومان باشد. رباط جزی با اشاره به وقوع سیلاب روزهای اخیر در منطقه دره یام شهرستان خوشاب، گفت: این سیلاب‌ها خسارت‌های زیادی به برخی جاده‌های روستایی وارد کرده، از جمله می‌توان به تخریب سه پل بزرگ ۱۰ متری در مسیر جاده روستاهای دره یام در مسیر روستاهای دهنه شور و داراب اشاره کرد. وی با اشاره به تخریب برخی از قسمت‌های ۱۰۰ پل در مسیر جاده روستایی سه راه ابروان تا روستای داراب، افزود: اگر بارندگی‌ها و سیلاب‌ها ادامه داشته باشد احتمالاً برخی از پل‌های این جاده‌ها که قبلاً بخشی از آن تخریب شده به دلیل سست شدن پایه‌ها در طول ۲۰ سال گذشته تخریب خواهند شد. منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خوشاب راهداری نیشابور جاده ها ساخت پل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی به جد در این استان پیگیری می‌شود افزود: حفاظت از عوامل تولید در بخش کشاورزی به ویژه عامل زمین کشاورزی نه فقط برای حمایت از اقتصاد کشاورزی بلکه برای حمایت از کل اقتصاد کشور امری ضروری است. وی از بهره‌برداران بخش کشاورزی استان خواست تا بدون استعلام از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی نکنند تا متحمل هزینه و خسارت نشوند. معتمدی پور افزود: عوامل گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی به طور مستمر در حال گشت بوده و تغییر کاربری‌های غیر مجاز را شناسایی و اقدام لازم انجام می‌شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از فرمانده نیروی انتظامی استان به خاطر امنیت و ثبات موجود در این استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است و این امر به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های خدوم ناجا محقق شده است. مدیر جهاد کشاورزی بویراحمد هم گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغی در پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حدود ۱۳ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده روستای موردراز شهرستان بویراحمد با حضور، نماینده دادستان، یگان حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری نیروی انتظامی، قلع و قمع شد.  جهرم شاکریان ادامه داد: قلع و قمع انجام شده در مساحت۳هزار و ۵۰۰ متر مربع در اراضی کشاورزی بوده که شامل ۹ مورد دیوارکشی غیر مجاز در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ بوده است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد