Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زمینه صدور، شارژ و ارائه خدمات مربوط به نفت‌کارت (بن‌کارت) برای کارکنان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش خبرنگار شانا، این تفاهم‌نامه دیروز (13 اردیبهشت‌ماه) به امضای سیدصالح هندی، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هندی در این مراسم گفت: مدیریت اکتشاف به‌عنوان دومین مجموعه بعد از شرکت ملی نفت ایران، نسبت به ارائه خدمات مربوط به نفت‌کارت برای کارکنان از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اقدام کرده است.
وی تمرکز بر بهبود وضع معیشت کارکنان پیمانکاری را از دغدغه‌های اصلی شرکت ملی نفت ایران برشمرد و اظهار کرد: صنعت نفت در نحوه استخدام‌ کارکنان با انواع قراردادها روبه‌روست، بنابراین مدیریت شرکت ملی نفت ایران درصدد است به نوعی این دیوارها کمرنگ‌تر و نیازهای همه همکاران در سطح شرکت به صورت یکسان تأمین و در جهت رفع آن گام برداشته شود.
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: خوشبختانه سازوکار مدیریت اکتشاف بر پایه مددکاری است و همه کارکنان بر اساس شاخص‌های مددکاری شناسایی و ارزیابی می‌شوند و در اولویت بهره‌مندی از تسهیلات بانکی قرار می‌گیرند.
وی ابراز امیدواری کرد که در چارچوب تفاهم‌نامه تنظیمی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، زمینه همکاری‌های گسترده برای اعطای تسهیلات جدید بانکی به کارکنان نفت فراهم شود.
عباس سلیمانی، معاون منابع انسانی مدیریت اکتشاف نیز با بیان اینکه با امضای این تفاهم‌نامه، ارائه خدمات مربوط به نفت‌کارت به کارکنان اکتشاف وارد فاز اجرا خواهد شد، افزود: امیدواریم زمینه استفاده از تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در صنعت نفت گسترش یابد.
مرتضی اکبری، مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز برای ارائه هر نوع خدمات بانکی به کارکنان صنعت نفت اعم از ارائه تسهیلات بیمه‌ای، پرداخت وام کم‌بهره و... اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران شرکت ملی نفت ایران مدیریت اکتشاف تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد ثابت اقلیدی گفت: گروه‌های مختلفی از کشور‌های هند، سنگال، اردن، عمان، امارات، ایتالیا، انگلستان، لبنان، عراق، آفریقای جنوبی و پاکستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان فارس بازدید کردند.   مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: مجموعاً ۱۶۰ هیات تجاری وارد غرفه استان فارس در این نمایشگاه شدند که ۱۱۰ گروه آن خارجی بود.   او بابیان اینکه با حضور این هیات‌های خارجی ۴۰ پیش تفاهم‌نامه منعقد شده است، تصریح کرد: عمده موضوعات این پیش تفاهم‌نامه‌ها مربوط به واردات و صادرات است.   ثابت اقلیدی خاطرنشان کرد: گروه‌های خارجی بازدیدکننده تمایل زیادی به خریداری محصولات غذایی و کشاورزی به‌ویژه گیاهان دارویی دارند.   مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس ادامه داد: عمده نگاه بازرگانان و تجار مربوط به صادرات و واردات است، اما با رایزنی انجام شده تعداد زیادی از این گروه‌ها به‌ویژه کشور‌های همسایه و حوزه خلیج‌فارس به سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت ترغیب شدند.   او بابیان اینکه بازخورد مثبتی از رایزنی با گروه‌های تجاری گرفتیم، گفت: تمایل آنها بیشتر به حوزه سلامت، زیارت و فرهنگی باز می‌گردد. پیش تفاهم‌نامه‌هایی با هیات‌های تجاری دراین‌باره امضا شده که با پیگیری مستمر منتج به انعقاد تفاهم‌نامه خواهد شد.   ثابت اقلیدی یادآور شد: ۱۳ مورد از پیش‌تفاهم‌نامه‌ها مربوط به حوزه گردشگری است.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی