Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: وزارت بهداشت اعلام کرد که پروتکل های اعلام شده به مردم، ۸۳ درصد مراعات شده است و در برخی شهرستانها ۹۲ درصد مورد مراعات بوده است. البته میزان مراعات در تهران یک مقدار کمتر بوده است. این نشانه همکاری مردم با مسئولان بهداشتی و سلامت جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه آنهایی که به احسان و نیکوکاری مشغول هستند تشکر می‌کنم.

روحانی افزود: کادر درمان ما با همه وجود و توان به صحنه آمدند. آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان عدد پایینی بوده است که این نشان از همکاری مردم و تلاش کادر درمانی ماست.

وی افزود: کارهایی در کشور ما شد و در دیگر کشورها هم صورت گرفت. در طرح غربالگری در نوبت اول ۷۸ میلیون نفر مورد غربالگری قرار گرفتند. غرابلگری مرحله دوم هم ۳۰ میلیون نفر تحت پوشش قرار گرفتند. این غربالگری یک مقدار هدفمندتر از دوره قبل است.

رئیس‌جمهور گفت: در طول این مدت شرکت های دانش بنیان و تولیدگران ما برای کمک به بخش درمان به صحنه آمدند. امروز در بیمارستان‌های ما تعداد دستگاه تنفس مصنوعی با اول ماه اسفند خیلی متفاوت است. هزار ونتیلاتور اضافه شده است.

روحانی تاکید کرد: چون برای ما روشن نیست که پایان کرونا چه زمانی است و هنوز روشن نیست که این دارویی که این بیماری را درمان می‌کند کدام است، شرایط ما عادی نیست. زمان کشف این دارو هم معلوم نیست. ما خودمان را باید برای شرایط بعدی هم آماده کنیم. باید به بخش تجهیزات و نیروی انسانی درمانگر توجه کافی داشته باشیم. باید خودمان را برای یک روز سخت احتمالی آماده کنیم.

بیشتر بخوانید:تهران هنوز پر مخاطره است/ برخی اصناف هنوز پروتکل‌های مقابله با کرونا را جدی نگرفته‌اند

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، ویروس کرونا ، رئیس جمهور سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین

به گزارش قدس آنلاین، تسای مینگ-ین مدیر کل دفتر امنیت ملی تایوان امروز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که حفظ ثبات در تنگه تایوان به نفع هر کسی در جامعه بین‌الملل از جمله چین است.

مراسم تحلیف لای چینگ- ته رئیس جدید دولت تایپه که حاکمیت چین بر تایوان را رد می‌کند، روز ۲۰ مه (۳۱ اردیبهشت) برگزار می‌شود. کار تسای اینگ- ون نیز که عقیده مشابهی با لای چینگ- ته در مورد پکن دارد، در این سمت به پایان می‌رسد.

تسای مینگ- ین مقام امنیتی تایوان مدعی شد که در حال حاضر چین از رویکرد چماق و هویج در قبال تایپه استفاده می‌کند و به تاثیرگذاری بر روی سیاست خارجی دولت جدید امیدوار است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه نیاز به توجه ویژه دارد این است که بعد از ۲۰ مه، از ژوئن تا نوامبر، زمانی است که رزمایش‌های نظامی منظم چین برگزار می‌شود.

این مقام ارشد تایوان ادعا کرد: این که آیا کمونیست‌های چین از این فصل گرم به عنوان بهانه‌ای برای انجام تمرین‌های نظامی برای اعمال فشار بیشتر به تایوان استفاده می‌کنند یا نه، نکته کلیدی است که دفتر امنیت ملی روی آن تمرکز می‌کند.

پس از سفر نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان در سال ۲۰۲۲، چین یک رزمایش بزرگ را در نزدیکی این جزیره ترتیب داد. بار دیگر نیز به دنبال دیدار تسای اینگ-ون رئیس تایوان با کوین مک‌کارتی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در کالیفرنیا، پکن رزمایش بزرگی را برگزار کرد.

چین طی ۴ سال گذشته به علت سیاست‌های تحریک آمیز ایالات متحده برای نزدیک شدن به تایوان، فعالیت‌های نظامی هشدار آمیز را در تنگه تایوان انجام داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت