Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@23:32:38 GMT

◄ تحویل خودروهای آتش نشانی جدید به فرودگاه ها

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۳۹۱۱

◄ تحویل خودروهای آتش نشانی جدید به فرودگاه ها

تین نیوز

مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما اولویت برنامه های این اداره کل در سال جاری را تحویل تجهیزات خریداری شده از جمله خودروهای آتش نشانی و برف خوار عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، حمید حاجی بیگی با تاکید بر اینکه سال 98 اقدامات مثبتی در خرید و تامین تجهیزات آتش نشانی مورد نیاز فرودگاه ها انجام شد، گفت: بخشی از این تجهیزات سال گذشته تحویل شد و بخش دیگر نیز اکنون در حال تحویل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا تاخیرهایی در اجرای برنامه های این اداره کل به وجود آمده است، افزود: تعطیلی کارخانه های سازنده تجهیزات موردنیاز این تاخیرها را ایجاد کرده است.

وی با ابراز خرسندی از انجام موفق عملیات زمستانی و نیز تامین بخش زیادی از تجهیزات آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما در سال گذشته، عنوان کرد: سال گذشته با وجود حجم بالای نزولات آسمانی عملیات زمستانی فرودگاه ها بدون هیچ مشکلی انجام شد.

حاجی بیگی با اشاره به خرید دستگاه های برف خوار موردنیاز فرودگاه ها در سال 98 گفت: سال گذشته سه دستگاه برف خوار تحویل شد و امسال 10 دستگاه دیگر را تحویل می دهیم. همچنین سال گذشته از 66 خودروی آتش نشانی جدید خریداری شده برای فرودگاه ها شش دستگاه تحویل شد و امیدواریم امسال بتوانیم مابقی خودروها را در اختیار فرودگاه ها قرار دهیم.

وی اولویت برنامه های امسال اداره کل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما را تکمیل و تحویل خریدهای سال گذشته اعلام کرد و گفت: با توجه به بروز بحران کرونا و محدودیت های اعتباری امسال خرید جدیدی انجام نمی دهیم.

مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما با اشاره به تدوین دستورالعمل های مقابله با شیوع کرونا برای کارکنان این اداره کل عنوان کرد: کارکنان این اداره کل بیشترین شیفت کاری را دارند و باید به طور مداوم تمرین کنند. همچنین بسیاری از تجهیزات آتش نشانی به صورت مشترک استفاده می شود، بنابراین رعایت اصول بهداشتی برای عملکرد صحیح و کارآمد این حوزه اهمیت خاص دارد.

وی همچنین از تدوین دوره های آموزشی مجازی و آنلاین برای کارکنان اداره کل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال (تا پایان تابستان) تمام آموزش ها به صورت تئوری و غیر حضوری خواهد بود و امیدواریم بتوانیم پس از برطرف شدن بحران کرونا دوره های آموزشی عملی را برگزار کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خودروهاي آتش نشاني اداره کل فرودگاه ها سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار ریزپرنده اوکراینی با کیسه سیب زمینی

دریافت 922 KB کد خبر 848210 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • شکار ریزپرنده اوکراینی با کیسه سیب زمینی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا