Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:25:21 GMT

دعوت مداح معروف مازندرانی از مردم برای پیوستن به پویش ملی مواسات+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۴۰۹۷

دعوت مداح معروف مازندرانی از مردم برای پیوستن به پویش ملی مواسات+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

مسؤول بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی مازندران از دعوت مداح معروف محمدرضا بذری جوان مؤمن انقلابی و ستایشگر اهل بیت مازندرانی مردم به پویش ملی رزمایش مواسات و همدلی خبر می‌دهد که در قالب کلیپ آماده شده است‌.

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، پس از طی بحران موج اول کرونا که به بسیاری از خانواده‌ها آسیب مالی وارد کرد، مقام معظم رهبری همه مردم ایران را به شرکت در رزمایش مؤمنانه یا همان کمک به کسانی که در شرایط  بد اقتصادی بسر می‌برند دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا در مازندران هم پویش جدی رزمایش مؤمنانه به راه افتاد، کانون بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی در مازندران یکی از نهادهایی بود که جانانه پای این رزمایش ایستاد تا به مردم ثابت کند علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در شرایط بحرانی کنار مردم خواهد بود.

در این رابطه "محمدرضا بذری" مداح یا همان ستایش‌گر معروف از خطه مازندران مردم و هیأت‌های مذهبی را به شرکت در رزمایش مؤمنانه فرا می‌خواند که با هم در کلیپ زیر می‌بینیم؛

در ادامه بلال زاهدی مسؤول بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما می‌گوید؛ محمدرضا بذری جوان مؤمن انقلابی و ستایشگر اهل بیت از افتخارات مازندران که افتخار نغمه‌سرایی در خدمت مقام رهبری  را داشت، امسال در بحران کرونا مردم استان را به شرکت در این رزمایش دعوت می‌کند‌.

 امیدواریم اقدام مشوقانه این مداح موفق و جهره ملی برای دعوت به رزمایش مؤمنانه مورد توجه مردم دلسوز مازندران به‌خصوص جامعه ستایشگران و هیأت‌های مذهبی قرار بگیرد.

 پویش ملی کمک مؤمنانه از روز نیمه شعبان بنا به فرمایش مقام رهبری در خصوص اجرای رزمایش مواسات احسان و همدلی در هیأت‌های مذهبی استان در دستور کار قرار گرفت.

 با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از آن جایی که رسالت ما نوکری در هیأت برای اهل بیت (ع) است و ایشان توجه زیادی به نیازمندان دارند، تا این لحظه ۸۰ هیأت مذهبی در سراسر مازندران ۱۰ هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی توسط ۲۸ هزار جهادگر در سراسر استان تهیه و توزیع شد.

 ارزش تقریبی هر بسته معیشتی به مبلغ ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان بوده و در کل حدود ۳ میلیارد تومان تاکنون برای اهدای این بسته‌های هزینه شده است، تأمین منابع مالی در این بخش از محل هدایا نذورات و کمک‌های مردمی بوده است که در شهر شهر بنا به وسعت و جمعیت شهر متفاوت است.

 این پویش مردمی همچنان ادامه دارد و در این راه در نیمه‌ماه رمضان دومین و در آخر این ماه مبارک سومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی را خواهیم داشت اقدام همچنین به پخت ۱۰ هزار سحری و افطاری گرم یا همان افطاری با ملاحظات بهداشتی را خواهیم داشت.

به گزارش فارس؛ این مسؤول از اصحاب رسانه دعوت می‌کند تا در نشر حداکثری این کلیپ که برای دعوت مردم به این پویش ملی تهیه شده، پای کار آمده و همچون گذشته در رفع مشکلات مردم بکوشند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران مقام معظم رهبری بسیج ماه رمضان هیأت های مذهبی رزمایش مؤمنانه پویش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور

دبیر هیئت تیراندازی مازندران از راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری در رده جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌مصطفی رجبی شامگاه _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور دو بانوی توانمند در رشته تیراندازی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر امروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیئت تیراندازی مازندران با حضور در این رقابت‌ها به همراه تیم تیراندازی استان و برعهده گرفتن مربیگری ورزشکاران عنوان کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

رجبی خاطرنشان کرد: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750197

دیگر خبرها

  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب