Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حبیب ملایی یگانه ، با بیان اینکه تا به امروز اجازه ورود شهرداری برای اجرای پروژه داده نشده است، اظهار داشت: اعتبار لازم برای اجرای این پروژه در بودجه امسال در نظر گرفته شده است.

شهردار زنجان در خصوص تعدیل نیرو در زنجان نیز ادامه داد: شهرداری زنجان تعدیل نیرو ندارد و حدود 17 نفر از نیروهای خدماتی که در شهرداری جذب شده بودند که یکی از دستگاه‌های نظارتی به عدم طی مراحل قانونی روند جذب آنها ایراد گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانه تصریح کرد:  مکاتبات لازم انجام شد و بعد از بررسی‌های انجام شده 6 نفر از این افراد روند قانونی در جذب را طی کرده بودند ادامه کار دادند و تعدادی هم که در روند قانونی آنها مشکل وجود داشت از ادامه کار آنها جلوگیری شد.

شهردار زنجان، همچنین با تاکید براینکه به غیر از این موارد بحث تعدیل نیرو در مجموعه شهرداری زنجان وجود ندارد ادامه داد: موضوع برون سپاری در شهرداری زنجان نیز از طرف نهادهای نظارتی پیگیری می‌شود.

وی ، در پایان سخنان خود، اضافه کرد: شهرداری زنجان در این راستا تکالیف و وظایفی قانونی خود را انجام داده و موضوع برون سپاری در همه شهرها وجود دارد و شهرداری زنجان نیز این اقدامات را انجام داده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرداری زنجان تعدیل نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟

بهروز اسکندری پاکبان شهرداری منطقه‌ دو زنجان پس از پیدا کردن کیف پر از مدارک و دلار و یورو آن را به صاحبش برگرداند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بهروز اسکندری پاکبان شهرداری منطقه‌ دو زنجان پس از پیدا کردن کیف پر از مدارک و دلار و یورو آن را به صاحبش برگرداند.

این کیف حاوی دلار ، یورو ، مدارک شناسایی معتبر کشور ایران و یک کشور خارجی، بیمه نامه خودرو  و کارت ماشین بوده است.

اسکندری در این زمینه گفت: این کیف را در حوالی میدان جانبازان (هنرستان‌) پیدا کردم و سپس با مراجعه به ترمینال از طریق مدارکی که داخل کیف بود با این شهروند تماس گرفتم و کیف را تحویل وی دادم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود