Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@16:15:36 GMT

تصاویر هوایی جذاب از شهر اوکراین+عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۴۵۶۲

تصاویر هوایی جذاب از شهر اوکراین+عکس

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این تصاویر در ماموریت «کوپرنیکاس سنتینل ۲» ثبت شده و جنوب اوکراین را نشان می‌دهد. این عکس‌ها به روشی پردازش شده که شامل کانال‌های فروسرخ نزدیک است که سبب می‌شود پوشش گیاهی منطقه به رنگ قرمز روشن به نظر برسد.

با توجه به اقلیم و اراضی قابل کشت اوکراین، کشاورزی نقش زیادی در اقتصاد این کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصاویر که در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی ثبت شده است، بخشی از زمین‌های کشاورزی که در منطقه غالب هستند را نشان می‌دهد.

عمده محصولات زراعی اوکراین گندم زمستانه، جو بهاری و ذرت است.اشکال مدور که در تصویر دیده می‌شود، مربوط به سیستم آبیاری چرخشی است که در آن یک ابزار ویژه با پاشیدن آب با فشار، زمین زراعی را آبیاری می‌کند.

سنتینل-۲ یکی از پروژه‌های رصد زمین است که توسط آژانس فضایی اروپا به عنوان بخشی از برنامه کوپرنیک به منظور بهبود مأموریت‌های دیده‌بانی زمین و پشتیبانی از خدماتی مانند پایش جنگل‌ها، بررسی تغییرات پوشش زمین و مدیریت بلایای طبیعی توسعه یافته است.

انتهای پیام/

178 / 336 اوکراین تصاویر هوایی کوپرنیکاس سنتینل ۲

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اوکراین تصاویر هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون دختر مولانا در فیلم «مست عشق» ایفای نقش کرده است، سری زدیم به گفتگویی که او هشت سال قبل با تلویزیون ترکیه درباره چگونگی شروع فعالیت سینمایی و تلویزیونی‌اش داشته است. ارچل که این روزها روی پرده سینماهای ایران است ۳۰ سال دارد و اولین بار با سریال «دیوانه در کلاس درس دانشگاه» کار خود را آغاز کرد اما این سریالِ «دختران آفتاب» و نقش سلین ییلماز بود که او را به شهرت در ترکیه رساند و سپس با سریالهایی مثل «عشق حرف حالیش نمیشه»، «مروارید سیاه» و «تو در خانه‌ام را بزن» به شهرتی بسیار در میان طرفداران سریال‌های ترکی در سرتاسر جهان رسید. روایت او را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • خبر وحشتناک از وضع آب و هوایی زمین در سالی که گذشت
  • برنامه‌های مربوط به محدود کردن گرمایش زمین ضعیف است
  • حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود