Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@00:23:04 GMT

تعمیق باورهای دینی کودکان با فراخوان «بهار مناحات»

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۴۵۸۳

تعمیق باورهای دینی کودکان با فراخوان «بهار مناحات»

فراحوان «بهار مناجات» با هدف پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان و مأنوس‌سازی هرچه ‌بیش‌تر آنان با آموزه‌های مذهبی در گیلان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان فراخوان «بهار مناجات» را با مشارکت ستاد اقامه نماز استان گیلان منتشر‌ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

محورهای این فراخوان که با هدف پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان و مأنوس‌سازی هرچه ‌بیش‌تر آنان با آموزه‌های مذهبی برگزار می‌شود، «آیه‌های زندگی (قرائت، ترتیل، یا جمع‌آوری ۱۰ آیه با محوریت زندگی‌خوب، روزه و نماز)»،      «آماده‌سازی کارت تبریک با موضوع مولود‌ رمضان، ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع)»، «معرفی خلاقانه یک کتاب دینی» و «معرفی شخصیت امام علی(ع)» است.

 

این فراخوان به‌منظور آگاهی‌ بیشتر آینده‌سازان با مناسبت‌های اسلامی، ویژه کودکان و نوجوانان هشت تا ۱۸ سال است که با بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و کتاب‌محور بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی آثار خود را خلق می‌کنند.

 

کودکان گیلان مهلت دارند تا ششم خرداد سال جاری آثار خود را در قالب عکس یا فیلم حداکثر سه دقیقهای از طریق پیام‌‌رسان گپ یا واتس‌آپ به شماره  ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال‌ کنند.


درج مشخصات کامل شرکت‌کنندگان شامل نام، نام‌خانوادگی، گروه سنی، محل سکونت و تماس، قراردادن گوشی همراه در حالت افقی هنگام فیلم‌برداری و کیفیت مناسب فیلم‌ها و تصاویر از شرایط شرکت در این مسابقه است که با تجلیل از خالقان آثار برتر  در ۲۵ خرداد‌ سال‌جاری پایان می یابد.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کودکان گیلانی باورهای دینی کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ دبیر اجرایی جشنواره گفت: ۱۰ گروه نمایشی از ۸ صبح امروز رقابت خود را آغاز کرده اند که ۶ گروه از آنها از اعضای کانون و ۴ گروه آزاد شرکت کرده اند.

نوشین بیگلریان افزود: ۳ گروه برگزیده این جشنوازه به مرحله‌ کشوری که شهریور در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • با دانش آموزانم رفاقت دارم/نقش معلم در ترویج باورهای دینی
  • معلم خط اول تحول در تعلیم و تربیت و میراث‌دار انبیا در انسان‌سازی
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»