Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@02:53:35 GMT

بارش‌های سنگین در زابل و امدادرسانی آتش‌نشانان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۴۹۱۴

بارش‌های سنگین در زابل و امدادرسانی آتش‌نشانان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو سراوانی افزود: به منظور رفع آب گرفتگی معابر، دو اکیپ عملیاتی و امدادی سازمان آتش نشانی زاهدان شامل هفت نیرو از آتش نشانان متخصص سازمان، یک خودرو سنگین نجات مجهز به کلیه امکانات امداد و نجات از جمله چهار عدد پمپ روبین، دو عدد کف کش، یک قایق و یک خودرو سبک به فوریت آماده سازی و در۱۴ اردیبهشت ۹۹،  ساعت ۱:۳۰ بامداد اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در صورت نیاز به اعزام نیروها و تجهیزات بیشتر، آمادگی خود را اعلام کرده است.

سراوانی بیان کرد: آتش‌نشانان پس از مشخص شدن فعالیت‌هایشان، عملیات امداد و نجات را آغاز کرده و استقرار نیروها نیز تا پایان هر زمانی که نیاز به امدادرسانی باشد، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 507574 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان آتش‌ نشانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد، سر آتش یار علیرضا رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام حادثه واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ در بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌ ۵ آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در نبش فکوری ۶۵ اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل  بلافاصله نسبت به رهاسازی دو محبوس این حادثه اقدام کردند و آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی عنوان کرد:  علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان