Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد برای آموزش صنایع دستی، تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسؤولان مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و  منابع طبیعی با سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در این نشست اظهار کرد: مرکز تحقیقات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون خدمات بزرگی در حوزه کشاورزی  استان انجام داده است.

وی افزود: دسترسی به پیشرفت‌های علمی در حوزه کشاورزی از مهم ترین دستاورد های أین مرکز در کهگیلویه و بویراحمد است.

کاووس کشاورز، به برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه‌های متخلف اشاره کرد و تصریح کرد:مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش منابع طبیعی  استان آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع دستی در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه  اداره کل در سه حوزه تخصصی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی فعالیت دارد،گفت:استان با وجود ۲۸۳جاذبه منحصر به فرد گردشگردی و ۱۴روستای هدف گردشگری به  مقصد جدید گردشگری در کشور تبدیل شده است.

مجید صفائی گفت: وجود آثار تاریخی و یک شهر بزرگ تاریخی بنام بلاد شاپور دهدشت سبب شده تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی از استان بازدید کنند.

وی به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید»اشاره کرد و گفت: ساماندهی هنرمندان صنایع دستی برای افزایش تولید از مهم ترین اولویت های کاری این اداره کل است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد،تصریح کرد: با ادارات کل صنعت و معدن،سازمان بهزیستی،کمیته امداد و فنی و حرفه ای در خصوص آموزش صنایع دستی همکاری لازم انجام شده است.

صفائی از آمادگی کامل این اداره با مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش منابع طبیعی استان برای برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی خبرداد و گفت: از همکاری همه دستگاه‌ها برای توسعه گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش کشاورزی صنایع دستی گردشگری گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی مرکز تحقیقات منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشستی با حضور آفرین امامی مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان و مصطفی ده‌پهلوان رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و مرمتی منعقد شد.

از اهداف این تفاهم‌نامه بهره گیری متقابل طرفین از منابع اطلاعاتی، اسناد، ظرفیت‌ها و فرصت‌های پژوهشی، مطالعاتی، تخصصی و انتشار گزارش اقدامات انجام شده در حوزه‌های مشترک و مورد توافق همکاری خواهند بود.

همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه طرفین نسبت به انجام همکاری‌های نظام‌مند مشترک آموزش، مشاوره، مطالعه، مستندنگاری، پژوهش، ساماندهی و اقدامات حفاظت و مرمت، مربوطه به آن مجموعه، اقدام خواهند کرد.

کد خبر 6097455 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا