Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:51:24 GMT

تجلیل از کارگران زحمتکش شهرداری معمولان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۵۵۷۱

تجلیل از کارگران زحمتکش شهرداری معمولان

به مناسبت روز کارگر در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان معمولان از کارگران خدوم شهرداری این شهر تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، صبح امروز به مناسبت روز کارگر در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان معمولان از کارگران خدوم شهرداری این شهر تجلیل شد.

امام جمعه معمولان در این مراسم با تبریک روز کارگر از کارگران به عنوان پیشانی نمایش فعالیت‌های شهرداری یاد کرد و گفت: اسلام برای کارگران جایگاه والای قائل و تلاش برای کسب درآمد از پاکترین شغل‌ها و رزق و روزی حلال است که سرسفره برده می‌شود و نباید نقش و جایگاه کارگران در جامعه فراموش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسن رضایی به لزوم تکریم و ارزش نهادن به جایگاه کارگر تاکید و خطاب به این قشر موثر، خاطرنشان کرد: خروجی کار کارگران تنظیف سطح شهر است که با زحمت و تلاش شما عاید می‌شود و پاداش این زحمات نزد خداوند محفوظ و مهجور است.

وی افزود: به تبع در سال جهش تولید کارگران زحمتکش نقش موثر و عمده‌ای در پویایی اقتصاد کشور ایفا می‌کنند و با تلاش خود در سرنوشت کشور سهیم هستند و روز کارگر فرصت مناسبی برای ارج نهادن به این قشر تلاشگر است.

رضایی یادآور شد: یکی از نیروهایی که کار آنها چشمگیر است اما به خاطر این که یکسری مردم ناخداگاه زحمات تنظیف شهر را نادیده می‌گیرند این زحمتکشان مظلوم واقع شدند در صورتی که کارگران هستند که چرخه تولید را می‌چرخانند.

امام جمعه معمولان از تمامی کارگران و کارمندان شهرداری معمولان که با همدلی و همزبانی برای این شهر در همه مناسبت‌ها نهایت تلاش خود را می کنند تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم با اهدای  لوح تقدیر و هدایایی از کارگران مجموعه شهرداری معمولان تجلیل  شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران شهرداری اسلام امام جمعه روز کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر از کارگران نمونه شهرستان خرمشهر در مسجد جامع و در آیین نماز جمعه و با حضور نمازگزاران و شماری از مسئولان شهرستان خرمشهر تحقیر و قدردانی شد.
در این مراسم با ارج نهادن به مقام کارگر هدایایی به کارگران نمونه از سوی امام جمعه و فرماندار خرمشهر تقدیم شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • تجلیل از کارگرانی که چرخ تولید را به حرکت درآوردند
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • تجلیل از کارگران شهرضایی
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه