Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@13:51:17 GMT

پلمب 26 واحد صنفی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۶۳۰۴

پلمب 26 واحد صنفی در لرستان

رئیس پلیس امنیت عمومی لرستان از پلمب 26 واحد صنفی متخلف خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ "احمدرضا احمدیان" ، گفت : با توجه به ماه مبارک رمضان وحفظ حرمت این ماه مبارک ، در 2 روز گذشته  گشت های کنترلی ونظارتی اداره نظارت براماکن عمومی استان و رده های   تابعه  با هدف کاهش ناهنجاری های اجتماعی  ، جلوگیری از روزه خواری و تظاهر به روزه خواری اقدام  کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اقدامات طرح مذکور را به شرح زیر اعلام کرد .

1-بازدیدهای کنترلی ونظارتی :246 مورد

2-تذکرهای صادره جهت رعایت وحفظ حرمت ماه مبارک رمضان: 178مورد

3-اخذ تعهد جهت رعایت وحفط حرمت ماه مبارک رمضان:58 مورد

4-اخطارپلمب به واحدهای متخلف :44 فقره

5-پلمب واحدهای صنفی متخلف که به نوعی تظاهربه روزه خواری داشته اند:26 واحد

6-تشکیل پرونده ومعرفی به مرجع قضائی:1 فقره و دستگیری  متظاهران به روزه خواری درواحدهای صنفی: 1نفر .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلمب روزه خواری ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مطهری در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.


وی افزود: این ۳ واحد مذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آئینه از جمله این قطعات می‌باشند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند.


مدیرکل استاندارد استان یزد تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است، ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.


مطهری در پایان گفت: همشهریان عزیز می‌توانند، با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استانداردایران، به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند