Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@17:14:56 GMT

حمید لولایی داور مسابقه تلویزیونی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۶۶۰۳

حمید لولایی داور مسابقه تلویزیونی شد

به گزارش تسنیم، مسابقه «خونه‌مونی» با هدف ایجاد فضای نشاط و شادی در میان خانواده‌ها و تشویق آنها به در خانه ماندن همزمان با شیوع بیماری کرونا که توسط اداره‌کل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با مشارکت مؤسسه تصویر شهر (سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) تولید شده، از شب گذشته در شبکه نسیم روی آنتن رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی محسن برمهانی و کارگردانی علی مسعودی در 20 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید شده است و با استفاده از فرصت حضور اعضای خانواده در کنار یکدیگر در ایام شیوع ویروس کرونا با انگیزه گذر از این دوره؛ علاوه بر ایجاد سرگرمی، فضایی را برای مشارکت خانواده‌ها در یک برنامه تلویزیونی در حوزه سینما و تلویزیون ایجاد می‌کند.

بخش‌های مسابقه شامل بازی یک سکانس از فیلم یا سریال ایرانی، اجرای موسیقی ابداعی با وسایل خانه، نمایش طنز خانگی با موضوع امید و مبارزه با کرونا و ساخت ویدئوهای خلاقانه در ارتباط با حال و هوای این روزهای خانواده‌های ایرانی است که شرکت‌کنندگان در خانه با ارسال ویدئوهای خود در این مسابقه شرکت کرده‌اند و علاوه بر نشان دادن استعدادهای خود جوایز نفیسی دریافت می‌کنند.

 داوران اصلی مسابقه را علی مسعودی، عباس جمشیدی‌فر، الیکا عبدالرزاقی و کمند امیرسلیمانی و داوران مهمان را نسرین نصرتی، هدایت هاشمی، حمید لولایی، کامران تفتی، سپند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، شقایق دهقان، سیدبشیر حسینی، نسیم ادبی، سیدهومن شاهی و امیرغفارمنش تشکیل می‌دهند.

ویژه‌برنامه «خونه‌مونی» از سیزدهم اردیبهشت ماه مصادف با هشتم ماه مبارک رمضان روی آنتن رفته است و هر شب ساعت 21 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد

برنامه تلویزیونی «امتداد» قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی بپردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این برنامه گفت‌وگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفت‌وگو با میهمانان بپردازد.

ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مؤلفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشأ آنها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در 26 قسمت 55 دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی میهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو