Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمتی با بیان اینکه کارشکنی در روال قانونی تغییرات انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات موجب تضییع حقوق مدیران رسانه استان هرمزگان است، خواستار ورود استاندار به این موضوع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات استان، « محمد نعمتی » در اولین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان که با رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس منحوس کرونا برگزارشد، اظهار کرد: انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان از ابتدای سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است و این تشکل بدون شک با عزمی راسخ با همکاری انجمن روزنامه نگاران در جهت رفع مشکلات اصحاب رسانه با محوریت مدیران رسانه در هرمزگان تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی وجود اعضای جوان و پر انرژی در کنار اعضای با تجربه در این دور از انجمن را از ویژگی های مهم آن خواند و تصریح کرد: ارتقای کیفی خدمات، جذب اعضای جدید، ورود به مشکلات کارفرمایی و حل و فصل آن، هموار نمودن مسیر فعالیت مطبوعاتی، دفاع از حقوق صنفی، امنیت شغلی و ارتقای سطح مهارت‌های شغلی را از مهمترین محورهای فعالیت چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان خواند.

 

رییس چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان با بیان اینکه در این نشست بر رعایت اخلاق حرفه ای، صیانت از حقوق اعضا و پرهیز از حاشیه ها تاکید ویژه ای کرده و افزود: طی هفته جاری و پس از نهایی شدن تصمیمات هیئت مدیره در رابطه با شرایط عضویت در انجمن، پذیرش اعضای جدید آغاز خواهد شد.

 

نعمتی با اشاره به به تعویق افتادن فعالیت های این انجمن به دلیل کارشکنی ها و موانع تصریح کرد: حضور حدود ۳۵ رسانه استان اعم از محلی و سراسری در این انجمن نشان از وحدت و همگرایی اصحاب رسانه داشته و همه تلاش خود را برای جذب همه مدیران رسانه ای استان در راستای خدمت رسانی به ایشان خواهیم داشت. اما متاسفانه تاکنون در انجام روال تغییرات قانونی اعضای هیئت مدیره کارشکنی هایی صورت گرفته که موجب راکد ماندن فعالیت های این انجمن شده است، لذا از استاندار محترم درخواست داریم جهت جلوگیری از تضییع بیشتر حقوق کارفرمایان مطبوعات در استان هرچه سریعتر به موضوع ورود نمایند و به حاشیه ها پایان دهند.

 

وی تاکید کرد: این انجمن در تقابل با هیچ نهاد صنفی نیست و صرفاً جهت هم‌افزایی با سایر نهادهای موجود فعالیت خواهد کرد.

 

گفتنی است؛ در چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات استان هرمزگان محمد نعمتی به عنوان رییس هیات مدیره انجمن، کاظم محمدیان مصمم به عنوان نائب رییس، کامبیز حسین پور رو به عنوان علی البدل هیئت مدیره، فروغ مسلم‌ زاده خزانه‌دار، یعقوب دبیری نژاد دبیر، و زهرا شاکرمی به عنوان بازرس اصلی و فرزانه مسلم زاده بازرس علی البدل کامبیز حسین پور عضو هیئت مدیره برای مدت سه سال به کارفرمایان مطبوعات استان خدمت خواهند کرد.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اولین نشست هیئت مدیره مدیران رسانه هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی