Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از دهدشت، "علی‌رضا اتابک" در نشست شورای سلامت شهرستان کهگیلویه با اظهار تاسف از ابتلای دکتر طیب زادگان رئیس شبکه بهداشت این شهرستان به ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: دکتر طیب زادگان که همیشه در خط مقدم مقابله با کرونا حضور داشت اکنون در جمع ما حضور ندارد و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و به جمع ما بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهرستان کهگیلویه به لحاظ پوشش بیمارستانی باید چند شهرستان را تحت پوشش داشته و اکنون شرایط نگران کننده ای وجود دارد و در صورت افزایش مبتلایان به این ویروس با مشکلاتی رو به رو خواهیم بود.

یک نفر، 27 نفر را در کهگیلویه کرونایی کرده است

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به رعایت نکردن توصیه های بهداشتی توسط برخی از شهروندان هم اظهارداشت: یکی از بیماران ناقل کرونا تاکنون ۲۷ نفر را آلوده کرده و در این شرایط، یک خانواده هفت نفره به دلیل رعایت نکردن موارد و توصیه‌های بهداشتی، به این بیماری مبتلا شده اند.

اتابک گفت: متاسفانه بدلیل برگزاری دو مراسم شادی و سوگواری در یکی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲۶ نفر به ویروس کرونا آلوده شده و این اتفاق پس از چند روز مشخص شد.

وی باتشریح اقدامات صورت گرفته در بخش نمونه گیری از بیماران مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان کهگیلویه، یادآورشد:‌ در این شهرستان از هزار و 200 نفر نمونه‌گیری شده و از این تعداد ۵۰ تا ۶۰ نفر مثبت اعلام و بسیاری از آنها هم بهبود پیدا کردند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه کمترین اتاق ICU در استان کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان وجود دارد، ادامه داد:‌ با وجود این مشکلات نیز توانسته ایم در شهرستان کهگیلویه شرایط را کنترل کنیم.

اتابک با تاکید بر اینکه هر نمونه مثبتی در شهرستان وجود داشته باشد باید به نقاهتگاه ها آورده شده تا این زنجیره بیماری قطع شود، اظهار داشت: ادارات باید آمادگی کامل داشته و از سویی کارشناسان مراکز بهداشتی ما باید در مکان‌های عمومی حاضر شده و مانع از تجمع مردم در بازار ، پارک ها و اماکن عمومی شوند.

وی با اظهار تاسف از اینکه متاسفانه بخشی از مردم رعایت نمی‌کنند و ما مسئولیم که مردم را مجبور به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنیم، ادامه داد: کمبود امکانات و تجهیزات درمانی و بهداشتی مهمترین مشکل شهرستان کهگیلویه در صورت گسترش شیوع ویروس کرونا است.

اتابک گفت: کرونا وقتی به کهگیلویه رسیده مسئول و غیر مسئول نمی شناسد و دلیلی ندارد که ما فکر کنیم به ویروس کرونا مبتلا نمی شویم، پس لزوم رعایت اصول بهداشتی این روزها بیش از پیش احساس می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سلامت شادی شبکه بهداشت و درمان مشکلات ویروس شهرستان کهگیلویه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن