Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در جلسه تعاملی با شهرداران مناطق سه گانه شهرستان ساری، گفت: بی تردید نقش شهرداری‌ها در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی انکار ناپذیر است.

او افزود: همان گونه که پلیس متولی ایجاد و ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی در جامعه است، شهرداری‌ها نیز با اقدامات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در زیبا سازی و ویترین شهری، نقش مهمی در ایجاد نشاط و امید آفرینی در جامعه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ ساداتی گفت: پلیس با رویکرد جامعه محوری همواره با تعامل و مشارکت با شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در راستای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی گام برمی دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با تاکید بر ارتقاء آموزش همگانی شهروندان در حوزه قوانین و مقررات شهری با استفاده از ابزار رسانه و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، افزود: موضوع حقوق شهروندی از مسائلی است که باید در جامعه نهادینه شود. آمادگی شهرداری در ارائه ظرفیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای احمدی فولادی شهردار منطقه یک ساری نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست تعاملی بر استمرار این جلسات با دعوت از دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان در راستای حمایت و پشتیبانی از طرح‌های پیشنهادی در قالب مصوبه تاکید کرد.

او از آمادگی شهرداری در ارائه ظرفیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای برای ارائه هشدار‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد و افزود: شهرداری از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای نظم و انضباط اجتماعی در سطح شهر با همکاری پلیس استفاده خواهد کرد. تاثیر آموزش حقوق شهروندی در رعایت نظم و انضباط اجتماعی عطایی شهردار منطقه ۲ ساری نیز ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این نشست تعاملی با اشاره به برخی چالش‌ها و تهدیدات در حوزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، آموزش حقوق شهروندی را در رعایت نظم و انضباط اجتماعی بسیار موثر دانست.

او با تاکید بر افزایش سطح تعامل پلیس با شهرداری در نظم بخشی و اجرای طرح‌های کنترلی و نظارتی در سطح شهر، افزود: سد معبر از جمله موضوعاتی است که موجب ایجاد بی نظمی و بروز مشکلات ترافیکی در سطح معابر عمومی می‌شود. نتیجه تعامل پلیس و شهرداری ارتقای انضباط اجتماعی در جامعه رئیسی شهردار منطقه ۳ نیز با بیان اینکه شهرداری و پلیس دو نهاد خدمات رسان در جامعه هستند، گفت: نتیجه تعامل این دو دستگاه ارتقای انضباط اجتماعی در جامعه است.

او افزود: این تعامل و همکاری برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم بوده و امید است با استفاده از فضای مناسب موجود و تعاملات خوب بین دو سازمان، شاهد نظم و انضباط اجتماعی باشیم.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی شهرداری ساری نیروی انتظامی نظم و انضباط اجتماعی انضباط اجتماعی اجتماعی در جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان گفت: استان لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است افزود: تحقق اهداف و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا براساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده افزود: رفتار پلیس امریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این درحالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900949

دیگر خبرها

  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است