Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:03:24 GMT

۸۵ درصد تماس های مردم با مرکز ۱۲۵ همدان مزاحمت تلفنی بوده است

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۱۲۰

۸۵ درصد تماس های مردم با مرکز ۱۲۵ همدان مزاحمت تلفنی بوده است

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات، ۴ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در روز گذشته بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۰۹ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۴ مورد منجر به عملیات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاناتی با بیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: یکی از اموری که به صورت جدی مورد توجه سازمان آتش نشانی است ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است به نحوی که مردم بتوانند هم از لحاظ روانی خود و دیگران را با کنترل سطح استرس مدیریت کنند و هم بتوانند تا هنگام رسیدن نیروهای امدادی اقدامات اولیه امدادی را انجام دهند.

محمدرضا بیاناتی افزود: تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۴۰ تماس اشتباه نیز بوده و متأسفانه ۳۵۰ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: عملیات انجام شده در این مدت ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در میدان باباطاهر، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل مسکونی در چیت سازیان و خیابان پاسداران و نجات حیوانات در شهرک مدنی بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: تعداد ۴ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

کد خبر 4915599

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی عملیات امداد و نجات ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند گرگان مواسات جهش تولید بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد، سر آتش یار علیرضا رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام حادثه واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ در بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌ ۵ آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در نبش فکوری ۶۵ اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل  بلافاصله نسبت به رهاسازی دو محبوس این حادثه اقدام کردند و آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی عنوان کرد:  علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان