Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:26:05 GMT

اجرای طرح مشاوره کرونا در شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۳۹۵

اجرای طرح مشاوره کرونا در شهرداری تهران

طرح مشاوره کرونا به خانواده شهرداری تهران توسط اورژانس و نظام ارجاع وارد سومین فاز اجرایی شد

به گزارش ایسنا، حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم گفت: از ابتدای اعلام رسمی شیوع کرونا ویروس، شرکت شهر سالم، برای اطمینان از سلامت پرسنل و بازنشستگان شهرداری تهران خدمات مشاوره تلفنی کرونا را در راس کارهای خود قرار داد که سامانه 1842 اورژانس، به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی پرسش‌های کرونایی همکاران و بازنشستگان در شهرداری تهران بوده است و در صورتی که فردی، مشکوک به ابتلا به کرونا است، توسط اورژانس و پزشک خانواده شرکت شهر سالم پیگیری بیشتر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت روان، با همکاری مرکز جامع سلامت روان شرکت شهر سالم، مبتلایان به ویروس کرونا و خانواده متوفیان در مجموعه شهرداری تهران، پس از غربالگری و شناسایی توسط تیم پزشکی این شرکت، به صورت حضوری و تلفنی تحت پیگیری خدمات درمانی قرار می گیرند.


بر اساس گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل شرکت شهر سالم،  در این راستا، مرکز جامع سلامت روان با همکاری اورژانس به صورت تلفنی و حضوری؛ ضمن بیان تسلیت و ابراز همدردی، با خانواده متوفیان مجموعه شهرداری تهران، سلامت روان هر کدام از اعضای خانواده متوفی توسط متخصصین این مرکز مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران سلامت کروناویروس شرکت شهر سالم شهرداری تهران شرکت شهر سالم سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ هرمزگان گرفته شده است.

حسین قاسمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۴۹ هزار تماس منجر به اعزام آمبولانس، ۱۶ هزار و ۷۱۱ مورد مشاوره و بیش از ۵۶ هزار مزاحمت تلفنی بوده است. 

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: سایر تماس‌ها نیز جهت پیگیری حوادث و بیماران بوده است که در همین رابطه باید اضافه کنم تمامی کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ هرمزگان کارشناس یا کارشناس ارشد رشته پرستاری یا رشته‌های پیراپزشکی هستند که به صورت کاملا تخصصی برای تریاژ تلفنی بیماران و مصدومان آموزش دیده‌اند.

دکتر قاسمی در پایان از تمامی مددخواهانی که با اورژانس تماس می‌گیرند درخواست کرد در هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵، ضمن حفظ خونسردی خود، اطلاعات لازم از قبیل، نوع بیماری، مصدومیت، تعداد مصدوم، سن بیمار، سابقه بیماری، آدرس دقیق و... را در اختیار همکاران ما در مرکز پیام بگذارند و به توصیه‌ها و مشاوره‌های آنها عمل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است